رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 شهریور 1401 - 19:17
  • کد خبر : ۱۲۶۰۵
  • چاپ خبر : ثبت‌نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن و عترت

ثبت‌نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن و عترت

اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند از روز یک شنبه ۱۳ شهریور تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با مراجعه به سایت این صندوق نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اقدام کنند. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه درمان تکمیلی این […]

اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند از روز یک شنبه ۱۳ شهریور تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با مراجعه به سایت این صندوق نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اقدام کنند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه درمان تکمیلی این صندوق با همکاری شرکت بیمه دانا در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه می‌شود.

اعضای صندوق به اطلاعیه‌های صندوق و آئین‌نامه چگونگی استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی توجه نموده و در مهلت مقرر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ ۳۱ شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ ارائه می شود. این در حالی است که تمامی اخبار و شرایط از طریق سایت صندوق به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ارائه می شود.

باید توجه داشت که تمام اخبار و شرایط از طریق سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir به اطلاع اعضای این صندوق خواهد رسید.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه