رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 9 شهریور 1401 - 08:42
  • کد خبر : ۱۲۵۸۲
  • چاپ خبر : «ایران نوشت»، ویترین نوشت افزار ایرانی

«ایران نوشت»، ویترین نوشت افزار ایرانی

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ هشتمین نمایشگاه ایران نوشت پس از دوسال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا از یکم شهریورماه در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب آغاز به کار نموده است. در این نمایشگاه که به اهتمام مجمع فعالین نوشت افراز برپا گردیده، محصولاتی با محوریت […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ هشتمین نمایشگاه ایران نوشت پس از دوسال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا از یکم شهریورماه در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب آغاز به کار نموده است.

در این نمایشگاه که به اهتمام مجمع فعالین نوشت افراز برپا گردیده، محصولاتی با محوریت تولیدات داخلی و سبک ایرانی-اسلامی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این نمایشگاه در دو قسمت طراحی گردیده و در طبقه منفی یک بخشی تحت عنوان سرزمین نوشت افزار با مدیریت خانه خلاق و نوآوری تجاری سازی محتوا (تم) برپا شده است.

نمایشگاه ایران نوشت پذیرای بیش از ۶۰ تولید کننده داخلی لوازم التحریر، اسباب بازی و… می باشد و تا ۱۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. با توجه به نزدیک بودن بازگشایی مدارس در ماه مهر این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت تامین نیازهای دانش آموزان مقاطع مختلف به محصولات حوزه نوشت افزار خواهد بود. محصولاتی که وجه متمایز آنها توجه به نمادها و قهرمانان و شخصیتهای بومی و ملی است.

حمید عبدالحسینی عکاس: حوریه قاسمی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه