رفتن به بالا
  • شنبه - 22 مرداد 1401 - 10:59
  • کد خبر : ۱۲۳۸۱
  • چاپ خبر : سالار عقیلی تیتراژ سریال آتش را می خواند

سالار عقیلی تیتراژ سریال آتش را می خواند

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی ایران، سالار عقیلی خواننده سریال «آتش سرد» شد. این سریال از امروز ۲۲ مردادماه از شبکه دو سیما پخش می شود. سریال «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی ایران، سالار عقیلی خواننده سریال «آتش سرد» شد. این سریال از امروز ۲۲ مردادماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

سریال «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

سریال «آتش سرد» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده و یک ملودرام اجتماعی است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و…

عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شده و قطعه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است. از تیزر این سریال با صدای سالار عقیلی نیز رونمایی شد.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

سالار عقیلی خواننده تیتراژ «آتش سرد» شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه