رفتن به بالا
  • شنبه - 25 تیر 1401 - 14:44
  • کد خبر : ۱۲۰۸۵
  • چاپ خبر : برگزاری کنسرت نمایش بزرگ «راه عشق» فرمان فتحعلیان

برگزاری کنسرت نمایش بزرگ «راه عشق» فرمان فتحعلیان

برنامه‌های فرهنگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج به مناسبت عید غدیر خم اعلام شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، این سازمان برای گرامیداشت عید سعید غدیر خم برنامه‌های متنوعی آماده کرده است. این برنامه‌ها شامل شب شعر، کنسرت نمایش، نمایش میدانی، میزبانی مردم در میدان «ولیعصر (عج)»، نماهنگ، […]

برنامه‌های فرهنگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج به مناسبت عید غدیر خم اعلام شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، این سازمان برای گرامیداشت عید سعید غدیر خم برنامه‌های متنوعی آماده کرده است. این برنامه‌ها شامل شب شعر، کنسرت نمایش، نمایش میدانی، میزبانی مردم در میدان «ولیعصر (عج)»، نماهنگ، دیوارنگاره و بیلبوردهای شهری است.

علاوه بر برنامه های اعلام شده، از روز جمعه ۲۴ تیر کنسرت نمایش «راه عشق» با صدای فرمان فتحعلیان کار خود را در برج میلاد آغاز کرده است و تا 28 تیر این اجراها از ساعت 20:30 اجرا می شود. این نمایش با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری تهران، برج میلاد و سازمان هنری رسانه‌ای اوج هر شب میزبان ۲ هزار مخاطب است که به صورت رایگان برای مخاطبان اجرا می شود. علاقه‌مندان برای دریافت بلیت رایگان می‌توانند به سایت «میلاد تیکت» مراجعه کنند. حمید حسن خانی کارگردانی و علیرضا کوهفر تهیه کنندگی کنسرت نمایش «راه عشق» را برعهده دارند.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه