رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 تیر 1401 - 14:10
  • کد خبر : ۱۱۹۸۸
  • چاپ خبر : برگزاری اولین جشنواره حیدر بابای شهریار

برگزاری اولین جشنواره حیدر بابای شهریار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان‌آباد، گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری” حیدر بابای شهریار” با حضور مدیران استانی، پژوهشگران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز جمعه ۱۷ تیرماه در روستای خشکناب برگزار می‌شود. نصیر قمصری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان‌آباد، گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری” حیدر بابای شهریار” با حضور مدیران استانی، پژوهشگران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز جمعه ۱۷ تیرماه در روستای خشکناب برگزار می‌شود.

نصیر قمصری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تکریم و بزرگداشت شهریار ملک سخن اولین جشنواره فرهنگی هنری “حیدر بابای شهریار” به همراه تجلیل از برگزیدگان آثار هنری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره اعضای انجمن‌های ادبی شعر، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، موسیقی و نمایش استان حضور  داشته و همزمان  از برگزیدگان رشته‌های نقاشی، شعر، خوشنویسی و طراحی پوستر تجلیل خواهد شد.

قمصری با اشاره به حضور هنرمندان موسیقی در این جشنواره گفت: هنرمندانی همچون ودوود موذن‌زاده و جعفر احمدی به عنوان هنرمندان عرصه موسیقی در این جشنواره به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی در ادامه از ستاد ابوالفضل علیمحمدی، و دکتر صمد رحمانی خیاوی به عنوان سخنرانان علمی جشنواره نام برد که در مورد ابعاد شخصیتی استاد شهریار صحبت می‌کنند.

اولین جشنواره فرهنگی هنری حیدر بابای شهریار روز جمعه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در روستای خشکناب برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه