رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 تیر 1401 - 13:20
  • کد خبر : ۱۱۹۳۸
  • چاپ خبر : معاون بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب شد

معاون بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب شد

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مجید زین العابدین مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی روز شنبه یازدهم تیر در حکمی حامد فاتحی را به عنوان «معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی تالارها و مراکز» این بنیاد منصوب کرد. مجید زین‌العابدین در این حکم بر اهتمام به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فاخر […]

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مجید زین العابدین مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی روز شنبه یازدهم تیر در حکمی حامد فاتحی را به عنوان «معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی تالارها و مراکز» این بنیاد منصوب کرد.

مجید زین‌العابدین در این حکم بر اهتمام به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فاخر هنری و فرهنگی، تعامل موثر با اهالی فرهنگ، هنرمندان، ساماندهی و بهبود وضعیت و نظارت کیفی بر برنامه‌های تالارها و مراکز وابسته و ظرفیت‌سازی برای برنامه‌های جدید هنری و فرهنگی تاکید کرده است.

حامد فاتحی پیش از این مشاور استاندار و مدیرکل روابط بین الملل و روابط عمومی استانداری تهران بود و مسئولیت‌هایی همچون قائم مقامی رادیو نمایش، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مدیریت گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام جم را بر عهده داشته است.

آیین معارفه معاون جدید هماهنگی و برنامه‌ریزی تالارها و مراکز بنیاد فرهنگی و هنری رودکی روز شنبه یازدهم تیر برگزار شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه