رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 خرداد 1401 - 15:18
  • کد خبر : ۱۱۶۴۸
  • چاپ خبر : کامکارها در حال ضبط و انتشار آلبوم جدید

کامکارها در حال ضبط و انتشار آلبوم جدید

ارسلان کامکار (آهنگساز و نوازنده) گفت: هم اکنون به همراه هوشنگ کامکار مشغول ضبط یک آلبوم موسیقی هستیم که آهنگسازی این آثار تمام شده و کار ضبط آن را شروع کرده‌ایم. این آهنگساز با اشاره به اینکه آلبوم  مذکور به اشعار فروغ فرخ‌زاد اختصاص دارد، بیان کرد: چند هفته ضبط اثر به دلیل عمل هوشنگ کامکار […]

ارسلان کامکار (آهنگساز و نوازنده) گفت: هم اکنون به همراه هوشنگ کامکار مشغول ضبط یک آلبوم موسیقی هستیم که آهنگسازی این آثار تمام شده و کار ضبط آن را شروع کرده‌ایم.

این آهنگساز با اشاره به اینکه آلبوم  مذکور به اشعار فروغ فرخ‌زاد اختصاص دارد، بیان کرد: چند هفته ضبط اثر به دلیل عمل هوشنگ کامکار به تعویق افتاد؛ زیرا مدتی بود که قلبش دچار مشکل شده بود. بعد از مراجعه به پزشک متوجه شدیم باید عمل باز قلب انجام دهد که خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد.

این نوازنده افزود: آهنگسازی تمامی قطعات به عهده هوشنگ کامکار بوده و من از دو ماه پیش برای ضبط قطعات این اثر موسیقایی با او همکاری می‌کنم. خوشبختانه ضبط سازهای زهی انجام شده و زمانی که دوران استراحت هوشنگ تمام شود ضبط آلبوم را به پایان می‌رسانیم.

ارسلان کامکار در ادامه گفت: در این آلبوم شش قطعه وجود دارد و عنوان اشعار «تولدی دیگر»، «بعدها»، «کلاغی که پرید از فراز سرما» است که از مجموعه اشعار فروغ فرخزاد انتخاب شده است.

کامکار در پایان گفت: آلبوم به زودی منتشر می‌شود و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. ممکن است هر کدام از آثار به صورت تک‌ترک منتشر شود که به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

منبع: ایلنا

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه