رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 اردیبهشت 1401 - 12:55
  • کد خبر : ۱۱۳۰۷
  • چاپ خبر : نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در کامیاران

نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در کامیاران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در این شهرستان از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری خبر داد. زبیر حسین پناهی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، انجمن موسیقی، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در معابر عمومی […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در این شهرستان از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

زبیر حسین پناهی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، انجمن موسیقی، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در معابر عمومی شهر کامیاران و به ویژه مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه‌های موسیقی خیابانی برگرفته از موسیقی فاخر ایرانی از استان‌های خراسان شمالی، گیلان، آذربایجان غربی و لرستان و با هدف نمایش رنگین کمان اقوام ایرانی در این دوسالانه به اجرای برنامه می‌پردازند.

حسین پناهی خاطرنشان کرد: هنر، نشاط اجتماعی و همگرایی ملی، شعار محوری این رویداد کلان هنری خواهد بود.

وی اعلام کرد: این رویداد هنری از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و به مدت سه روز در آمفی تئاتر روباز مجتمع فرهنگی، هنری کامیاران و معابر عمومی شهر کامیاران برگزار می‌شود و زمینه‌های لازم برای پذیرایی از مهمانان نقاط مختلف کشور در این رویداد فراهم شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه