رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 اردیبهشت 1401 - 15:04
  • کد خبر : ۱۱۲۱۶
  • چاپ خبر : ارکستر کُر «مهرگان» در برج آزادی روی صحنه رفت

ارکستر کُر «مهرگان» در برج آزادی روی صحنه رفت

ارکستر کر «مهرگان» روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه با رهبری آریا سیاح در برج آزادی به اجرای برنامه برای اهالی هنر پرداخت. قطعات اجرا شده در کنسرت مذکور حاصل تلاش مشترک آریا سیاح و معین کوهی بوده، که با اجرای سویت سمفونی «سربداران» اثر فرهاد فخرالدینی متجلی شد. یکی از شاخصه‌های این تنظیمات که حاصل همکاری دو موزیسین […]

ارکستر کر «مهرگان» روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه با رهبری آریا سیاح در برج آزادی به اجرای برنامه برای اهالی هنر پرداخت.

قطعات اجرا شده در کنسرت مذکور حاصل تلاش مشترک آریا سیاح و معین کوهی بوده، که با اجرای سویت سمفونی «سربداران» اثر فرهاد فخرالدینی متجلی شد. یکی از شاخصه‌های این تنظیمات که حاصل همکاری دو موزیسین مذکور است، ارائه موسیقی مقامی و فولکلوریک ایران به صورت کاملاً به روز و بین‌المللی است.

ارکستر گروه کر «مهرگان» در سال ۱۳۹۶ توسط آریا سیاح تشکیل شده و اعضای آن از گروه‌های سنی مختلفی هستند، که حتی آموزش ندیده، بدون سابقه و تجربه موسیقی بوده‌اند و توسط رهبر گروه آموزش دیدند.

به گفته روابط عمومی کر «مهرگان»، این گروه در دوران همه گیری کرونا گروه دچار ریزش شده و تعداد زیادی از اعضای خود را به دلایل مختلف از دست داد، اما این موضوع باعث عقب نشینی گروه نشد و با فراخوان‌های متعدد تعداد محدودی اعضای جدید به گروه اضافه شدند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه