رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 اردیبهشت 1401 - 13:27
  • کد خبر : ۱۱۱۳۶
  • چاپ خبر : اشرف‌زاده در شهرستان‌ها کنسرت می‌دهد

اشرف‌زاده در شهرستان‌ها کنسرت می‌دهد

حجت اشرف‌زاده از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته تجربه اجرای در تلویزیون را به عنوان مجری از سر گذراند، طی روزهای پیش رو میزبان طرفداران خود با برگزاری چند کنسرت در شهرستان‌های مختلف خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این خواننده روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در سالن سینما هلال […]

حجت اشرف‌زاده از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته تجربه اجرای در تلویزیون را به عنوان مجری از سر گذراند، طی روزهای پیش رو میزبان طرفداران خود با برگزاری چند کنسرت در شهرستان‌های مختلف خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این خواننده روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در سالن سینما هلال اهواز، دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در شهر قزوین، روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن فرهنگ و هنر شهر قدس، روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه در تالار مرکزی موسیقی رشت مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد.

حجت اشرف‌زاده که طی ماه‌های گذشته عمده فعالیت‌های خود را معطوف به تولید تک آهنگ و موسیقی تیتراژ کرده، در روزهای اخیر با ورود به یک چالش جدید کاری، به عنوان یکی از مجریان برنامه شبانگاهی «رخ به رخ» شبکه دو در کنار امیرعلی دانایی تجربه جدیدی را انجام داده است.

این خواننده موسیقی پاپ در بهمن ماه سال گذشته بود که همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی قطعاتی از آثار عاشقانه خود را برای طرفداران در تالار وحدت اجرا کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه