رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 اردیبهشت 1401 - 15:02
  • کد خبر : ۱۱۰۶۱
  • چاپ خبر : معماری که راه خوانندگی را در پیش گرفت

معماری که راه خوانندگی را در پیش گرفت

چگونگی آشنایی چنگیز حبیبیان با خوانندگی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ چنگیز حبیبان، خواننده محبوب سبک پاپ مهمان جشن رمضان شب گذشته بود. وی که از ترکان آذربایجان است در برنامه حضور پیدا کرد تا به رسم هر شب مبنی […]

چگونگی آشنایی چنگیز حبیبیان با خوانندگی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ چنگیز حبیبان، خواننده محبوب سبک پاپ مهمان جشن رمضان شب گذشته بود. وی که از ترکان آذربایجان است در برنامه حضور پیدا کرد تا به رسم هر شب مبنی بر اختصاص دادن جشن رمضان به یک استان، برنامه را به استان آذربایجان شرقی تقدیم کند. او همچنین پس از اجرای قطعه «حیدر بابا» با بابک افرا به گفت‌وگو نشست و از کودکی خود گفت:

حبیبیان، خواننده گفت: من با وجود آن که در رشته معماری تحصیل کرده‌ام اما موسیقی را نیز ادامه دادم. پدر من از مداحان بسیار بزرگی بود و صدای بسیار گرمی داشت؛ از همان دوران کودکی من به مکتب خوانندگی و مداحی علاقه پیدا کردم و به همین دلیل در مسیر خوانندگی قرار گرفتم. در خانواده ما همه اهل خوانندگی هستند و من در آن مکتب بزرگ شدم و خوانندگی را از پایه شروع کردم که شامل مداحی، تعزیه‌خوانی و قرائت قرآن می‌شود. اکنون ده سالی است که کم سرپرست هیئت هستم. پدر بزرگ من عاشیق بود و اصالت بسیاری داشت. من نیز هفتمین نسل از عاشیق‌ها به حساب می‌آیم.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده ایرانی بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با چنگیز حبیبیان به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه