رفتن به بالا
  • جمعه - 26 فروردین 1401 - 14:10
  • کد خبر : ۱۰۹۰۹
  • چاپ خبر : خواننده خرمشهری به نمایندگی از خوزستان به برنامه جشن رمضان آمد

خواننده خرمشهری به نمایندگی از خوزستان به برنامه جشن رمضان آمد

خاطرات کودکی حسین توکلی از ماه رمضان در خرمشهر از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ به رسم هرشب جشن رمضان و تقدیم برنامه به استان‌های مختلف ایران، شب گذشته حسین توکلی، خواننده اهل خرمشهر به نمایندگی از مردم عزیز خوزستان مهمان […]

خاطرات کودکی حسین توکلی از ماه رمضان در خرمشهر از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ به رسم هرشب جشن رمضان و تقدیم برنامه به استان‌های مختلف ایران، شب گذشته حسین توکلی، خواننده اهل خرمشهر به نمایندگی از مردم عزیز خوزستان مهمان ویژه برنامه ماه مهمانی خدا شد. وی پس از اجرای قطعات «سرمست» و «عاشقانه بیا» با بابک افرا به گفت و گو پرداخت و از خاطرات کودکی خود در خرمشهر گفت.

خواننده نسل جوان گفت: ماه رمضان در خرمشهر به دلیل دمای بالای هوا بسیار دشوار است. مردم خوزستان نیز اهل روزه گرفتن هستند با وجود گرما و رطوبت شدید سر کار می‌روند و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. روزه گرفتن در زمستان برای خوزستانی‌ها آسان‌تر بود و برای من بسیار لذت بخش بود.

حسین توکلی افزود: من عادت دارم تا در طول روز تکه‌های غذا یا میوه بخورم. یکی از خاطرات کودکی من در رابطه با روزه گرفتن در خوزستان آن است که طبق عادت در لحظات نزدیک به افطار سعی کردم تکه‌ای میوه میل کنم که در همانجا به من یادآوری کردند که روزه هستم.
وی اظهار کرد: در خوزستان برای افطار از رنگینک و فرنی استفاده می‌کنند تا روزه خود را به اتمام برسانند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده نسل جوان بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با حسین توکلی به گفت و گو نشستند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه