رفتن به بالا
  • جمعه - 19 فروردین 1401 - 14:17
  • کد خبر : ۱۰۷۷۳
  • چاپ خبر : حمید خزاعی در برنامه جشن رمضان از جدیدترین آهنگ خود رونمایی کرد

حمید خزاعی در برنامه جشن رمضان از جدیدترین آهنگ خود رونمایی کرد

حمید خزاعی، خواننده سرشناس کشور مهمان ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان کشور بود. به رسم برنامه، هر قسمت از جشن رمضان به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود و شب گذشته […]

حمید خزاعی، خواننده سرشناس کشور مهمان ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان کشور بود. به رسم برنامه، هر قسمت از جشن رمضان به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود و شب گذشته نوبت استان مرکزی بود. به همین مناسبت، حمید خزاعی، خواننده شناخته شده اهل استان مرکزی دعوت شد تا بعد از اجرای قطعات شهر من و احوال‌پرسی با تنظیم بابک شهرکی با میزبانان به گفت‌وگو بنشیند.

خواننده مردمی گفت: من متولد شهر اراک و استان مرکزی هستم و این باعث افتخار من است. ماه رمضان فضای زیبا و قدیمی برای من ایجاد می‌کند و از این حال و هوا لذت می‌برم.

حمید خزاعی ادامه داد: قطعه اجرا شده “تهران” یا “شهر من” نام دارد که امشب برای اولین بار رونمایی شد و آن را به تمامی بینندگان تقدیم می‌کنم. شعر این قطعه را صالحه زهره‌وند و تنظیم آن را بابک شهرکی انجام داده است.

وی افزود: جا دارد در اینجا تیتراژ برنامه جشن رمضان و افرادی که زحمت تهیه آن را کشیدند معرفی کنم؛ شاعر این اثر مجید حسین‌زاده است و تنظیم آن با بابک شهرکی بود.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده پرطرفدار کشور بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با حمید خزاعی، خواننده مشهور کشور به گفت و گو نشستند. همچنین بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه