رفتن به بالا
  • شنبه - 21 اسفند 1400 - 11:02
  • کد خبر : ۱۰۶۲۴
  • چاپ خبر : علی منتظری اولین کنسرت خود را روی صحنه بُرد

علی منتظری اولین کنسرت خود را روی صحنه بُرد

علی منتظری خواننده جوان موسیقی پاپ شب گذشته ۱۹ اسفند اولین کنسرت خود را برگزار کرد. در روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۰ باوجود محدودیت در تکمیل ظرفیت سالن‌های اجرای کنسرت برای خوانندگان موسیقی پاپ، شاهد برگزاری کنسرت‌های متعددی هستیم و برخی از خوانندگان که سال‌هاست کنسرت برگزار نمی‌کردند و یا کنسرت اولی هستند در یک یا […]

علی منتظری خواننده جوان موسیقی پاپ شب گذشته ۱۹ اسفند اولین کنسرت خود را برگزار کرد.

در روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۰ باوجود محدودیت در تکمیل ظرفیت سالن‌های اجرای کنسرت برای خوانندگان موسیقی پاپ، شاهد برگزاری کنسرت‌های متعددی هستیم و برخی از خوانندگان که سال‌هاست کنسرت برگزار نمی‌کردند و یا کنسرت اولی هستند در یک یا دو ماه اخیر روی صحنه رفته اند.

علی منتظری خواننده جوان موسیقی پاپ که چند سالی است با چند قطعه بین مخاطبان خود به شهرت رسیده است، اولین کنسرت خود را که بیشتر شبیه به جُنگ شادی بود، شب گذشته ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کرد.

تاخیر در ورود به سالن و آمدن روی صحنه توسط خواننده و گروه نوازندگان در کنسرت‌های متفاوت مرسوم و بین ۱۰ تا حداکثر ۲۰ دقیقه اتفاق می افتد ولی اولین سانس کنسرت علی منتظری با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

سانس اول این کنسرت براساس زمان بندی بلیت‌ها و شرکت برگزارکننده کنسرت، ساعت ۱۸:۳۰ بود ولی مخاطبان اولین بار که صدای علی منتظری را شنیدند عقربه‌های ساعت ۱۹:۳۲ را نشان می‌داد.

این خوانند جوان در کنسرت دیشب به همراه گروه نوازندگی شامل آرش لرد کیبورد و پیانو، هوداد الله یار پرکاشن، فرید سناور گیتار، پدرام ساداتی گیتار الکتریک، معین قمری گیتار بیس، آرش روشن ویولن، مهدی نیکرو درامز و امیرحسین کیانپور سازهای بادی به رهبری انوشیروان تقوی، ۱۲ قطعه را برای مخاطبانش اجرا کرد.

«زیبای ناز»، «مهربانم»، «بی‌تابی» «دریا» «جانان» «ماهی»، «حق می‌دم»، «ماه تابانم»، «قایق»، «جان دلم»، «دلبر» و «بی سر و سامانم» قطعه‌هایی بود که توسط علی منتظری اجرا شد.

علی منتظری بعد از اولین قطعه‌ای که اجرا کرد، با خیرمقدم به مخاطبان که در سالن حضور داشتند، گفت: من این لحظه را خیلی در رویاهایم دیده‌ام، به رویاهای من خوش آمدید. باید اعتراف کنم متن و حرف برای این لحظه آماده کرده بودم ولی متاسفانه، همه آن‌ها را فراموش کردم، به بزرگی خودتان ببخشید، اولین اجرای من است.

محبوب و معروف‌ترین قطعه‌های این خواننده «زیبای ناز» و «جانان» در انتهای کنسرت دوباره اجرا شدند.

اجرای کنسرت فارغ از خواندن قطعه‌ها به صورت زنده و شنیدن صدای سازها، معیارها و شاخصه‌های دیگری هم دارد که آن را از یک جُنگ شادی تمیز می‌دهد. اجرای کنسرت باید با احترام به مخاطب، اجرای صحیح قطعات، فالش نخواندن، نواختن سازها به صورت زنده و نه دستگاهی، پرفورمنس روی صحنه، ارتباط با مخاطب، مدیریت زمان و… همراه باشد تا بتوان یک اجرای زنده قابل قبول را مشاهده کرد ولی آنچه دیشب اجرا شد با برخی از استانداردهای کنسرت های حرفه ای همسان نبود که انتظار می رود در تجربه های بعدی این خواننده لحاظ شود. ناگفته نماند دو سال اجرا نشدن کنسرت به دلیل کرونا در اجرای کنسرت های استاندارد تاثیر منفی داشته است و تمامی ارکان اجرای یک کنسرت خوب از سالن دارها تا کنسرت گذارها و هنرمندان مدتی طول می کشد تا دوباره خود را با اجراهای زنده همراه کنند.

این کنسرت مهمان‌هایی مانند مجتبی شفیعی اینفلوئنسر، فتاح فتحی تنظیم کننده قطعات موسیقی، ساره رسولی ترانه سرا و هوتن جوادی خواننده داشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه