رفتن به بالا
  • جمعه - 13 اسفند 1400 - 16:15
  • کد خبر : ۱۰۵۳۶
  • چاپ خبر : جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» که از ۱۱ اسفند ماه کار خود را در تهران آغاز کرده است، منتشر شد. به گزارش ایرنا از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»، جدول اجراهای نخستینِ این جشنواره که از ۱۱ اسفندماه کار خود را در تهران آغاز کرده است، در قالب بخش […]

جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» که از ۱۱ اسفند ماه کار خود را در تهران آغاز کرده است، منتشر شد.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»، جدول اجراهای نخستینِ این جشنواره که از ۱۱ اسفندماه کار خود را در تهران آغاز کرده است، در قالب بخش های مختلف منتشر شد.

تالار رودکی از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه ۱۳ اسفند میزبان گروه‌های کر جشنواره می‌شود. بر این اساس گروه‌های «شقایق»، «پارسه»، «طنین»، «آسمان»، «اداره کل آموزش و پرورش فارس» و «مهر وطن» به ترتیب در این روز در تالار رودکی اجرا برنامه دارند.

همچنین، شنبه ۱۴ اسفند اجراها در تالار وحدت از سر گرفته می‌شود. گروه‌های «سنتورنوازان انوشه»، «ساز و آواز جام»، «مهربانگ»، «نغمه‌های افلاکی زاگرس»، «سردار»، «دلنوازان هنر»، «سیلم»، «ارغنون» و «آتیلا» از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۱۵ به ترتیب روی صحنه می‌روند.

صبح ۱۴ اسفندماه نیز اجراهای بخش دانش‌آموزی در تالار چیت‌سازیان برگزار می‌شود. گروه‌های «مصباح‌الهدی»، «ندای ثامن»، «شهید فرجی»، «نسیم صبا»، «آوای مهر طاها» و «جوانه‌ها» از ساعت ۹ صبح اجرای‌ خود را به صحنه می‌برند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» یکشنبه ۱۵ اسفند، ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار و برگزیدگانش را خواهد شناخت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه