رفتن به بالا
  • یکشنبه - 1 اسفند 1400 - 09:30
  • کد خبر : ۱۰۴۸۷
  • چاپ خبر : علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف کنسرت مشترک برگزار می‌کنند

علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف کنسرت مشترک برگزار می‌کنند

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در ادامه رویدادهای هنری پاویون کشورمان در اکسپوی دبی، کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف دو خواننده سرشناس ایران و آذربایجان در سالن ‌Dubai Millennium Amphitheater برگزار می‌شود. انجام این رویداد در راستای اهداف اکسپو در نزدیکی ملت‌ها و با تاکید بر اشتراک‌های فرهنگی ۲ […]

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در ادامه رویدادهای هنری پاویون کشورمان در اکسپوی دبی، کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف دو خواننده سرشناس ایران و آذربایجان در سالن ‌Dubai Millennium Amphitheater برگزار می‌شود.

انجام این رویداد در راستای اهداف اکسپو در نزدیکی ملت‌ها و با تاکید بر اشتراک‌های فرهنگی ۲ کشور ایران و آذربایجان است تا نمادی برای دوستی ملت‌ها و کشورها در اکسپو باشد.

قربانی و قاسم‌اف از ساعت ۲۱ روز یکشنبه اول اسفند (۲۰ فوریه) تا ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت دبی به روی صحنه می‌روند.

در این برنامه قطعاتی به زبان‌های فارسی و آذربایجانی با مدیریت هنری و تنظیم حسام ناصری، نوازنده ساز مشتاق و آهنگساز، اجرا می شوند.

سامان صمیمی نوازنده کمانچه و سه‌تار، میلاد محمدی نوازنده تار و سه‌تار، دارا دارایی، نوازنده گیتار باس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، پویا سرایی نوازنده سنتور، شایان ریاحی نوازنده سازهای کوبه‌ای به همراه رئوف اسلام‌اف نوازنده کمانچه آذربایجانی قربانی و قاسم‌اف را در این اجرا همراهی می‌کنند.

بنیاد رودکی متولی رویدادهای هنری پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دبی است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه