رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 بهمن 1400 - 12:14
  • کد خبر : ۱۰۴۶۷
  • چاپ خبر : ثبت نام «چارسوی هنر» آغاز شد

ثبت نام «چارسوی هنر» آغاز شد

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، ششمین دوره رویداد «تصمیم‌سازان آینده» (FDM) با عنوان «چارسوی هنر» و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این رویداد که یک مسابقه با محوریت چالش‌های اساسی عرصه سیاست‌گذاری است، طی دو هفته در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند (مرحله اول) و ۱۸ تا ۲۰ اسفند (مرحله […]

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، ششمین دوره رویداد «تصمیم‌سازان آینده» (FDM) با عنوان «چارسوی هنر» و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این رویداد که یک مسابقه با محوریت چالش‌های اساسی عرصه سیاست‌گذاری است، طی دو هفته در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند (مرحله اول) و ۱۸ تا ۲۰ اسفند (مرحله دوم) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در رویداد باید برای یکی از مسائل مطرح‌شده در قالب گروه‌های ۳ یا ۴ نفره راه‌حل‌های خود را ارائه کنند. این راه حل‌ها توسط هیأت داوران رویداد ارزیابی شده و در نهایت از تیم‌های برگزیده تقدیر خواهد شد.

رویداد «تصمیم‌سازان آینده» که توسط مرکز «گام» برگزار می‌شود در دوره‌های قبلی با همکاری نهادهایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز وکلای قوه قضائیه همراه بوده و در این دوره با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. سه چالش مطرح‌شده در این رویداد «سبد مصرف فرهنگی مخرب نوجوانان»، «سهم پایین بازنمایی فراتهران در آثار هنری» و «سهم اندک مضامین و سوژه‌های انقلابی در سینمای ایران» است. شرکت‌کنندگان در رویداد «تصمیم‌سازان آینده» باید برای مسأله‌ای که از میان این سه چالش انتخاب می‌کنند در یک فرایند مشخص و پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی که در طول رویداد ارائه می‌شوند، راه‌حل‌های خود را زیر نظر مربیان و کارشناسان هر موضوع ارائه دهند.

ثبت نام رویداد «چارسوی هنر» از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۴ اسفندماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت fdm.gamcenter.ir و صفحه اینستاگرامی fdm_ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه