رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 بهمن 1400 - 14:55
  • کد خبر : ۱۰۳۰۸
  • چاپ خبر : اعضای جدید شورای عالی خانه موسیقی ایران مشخص شدند

اعضای جدید شورای عالی خانه موسیقی ایران مشخص شدند

هفت عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران با رای مجمع عمومی انتخاب شدند. به نقل از خانه موسیقی، مجمع عمومی خانه موسیقی بعدازظهر یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ جهت انتخاب اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد. در ابتدای این جلسه آذر هاشمی، بازرس خانه موسیقی درباره انتخابات شورای عالی و روند معرفی نامزدهای عضویت در این شورا توضیحاتی را ارائه […]

هفت عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران با رای مجمع عمومی انتخاب شدند.

به نقل از خانه موسیقی، مجمع عمومی خانه موسیقی بعدازظهر یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ جهت انتخاب اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آذر هاشمی، بازرس خانه موسیقی درباره انتخابات شورای عالی و روند معرفی نامزدهای عضویت در این شورا توضیحاتی را ارائه کرد و نکاتی را مطابق اساسنامه یادآور شد.

پس از معرفی نامزدها جهت عضویت در شورای عالی که از سوی هیات مدیره به مجمع عمومی معرفی شدند، رای گیری آغاز شد و به ترتیب آرا فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی، داود گنجه‌ای و تقی ضرابی بعنوان اعضای شورای عالی این نهاد انتخاب شدند.

مطابق اساسنامه، شورای عالی خانه موسیقی بالاترین مرجع تخصصی و فنی خانه موسیقی، متشکل از هفت نفر از موسیقی دانان برجسته، متعهد، خوش نام و فعال در عرصه موسیقی و در زمینه های مختلف موسیقی است که حداقل ۳۰ سال سابقه فعالیت هنری در کشور داشته و عضو خانه موسیقی باشند.

این افراد به پیشنهاد هیات مدیره و تصویب مجمع عمومی به عنوان اعضای شورای عالی خانه موسیقی برای یک دوره انتخاب می شوند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه