رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 بهمن 1400 - 14:40
  • کد خبر : ۱۰۲۷۲
  • چاپ خبر : قطعه «حس ناب» مهرداد احمدزاده منتشر شد

قطعه «حس ناب» مهرداد احمدزاده منتشر شد

آهنگ «حس ناب» تازه‌ترین اثر مهرداد احمد زاده روانه بازار موسیقی شد. آهنگ «حس ناب» تازه‌ترین اثر مهرداد احمد زاده خواننده پاپ کشور منتشر شد. شعر و آهنگسازی این کار برعهده فارِس (لقب هنری این آهنگساز) بوده است و تنظیم این آهنگ را مهرداد احمدزاده و میکس و مستر آن را آرش پاکزاد انجام داده اند. این خواننده پیش از این از سال […]

آهنگ «حس ناب» تازه‌ترین اثر مهرداد احمد زاده روانه بازار موسیقی شد.

آهنگ «حس ناب» تازه‌ترین اثر مهرداد احمد زاده خواننده پاپ کشور منتشر شد.

شعر و آهنگسازی این کار برعهده فارِس (لقب هنری این آهنگساز) بوده است و تنظیم این آهنگ را مهرداد احمدزاده و میکس و مستر آن را آرش پاکزاد انجام داده اند.

این خواننده پیش از این از سال ۹۳ به مدت چهار سال در گروه مهدی یراحی به عنوان نوازنده کیبورد و پیانو حضور داشت و از سال ۹۸ تا کنون رهبر ارکستر روزبه بمانی است.

از آهنگ‌هایی که این خواننده پیش از این منتشر کرده است می‌توان «چشاتو ندیدم»، «زندگیمو از تو دارم»، «قانون شکن»، «رقیب»، «روزاى روشن»، «یه سایه» ،«خوش به حالش» و «منِ لعنتى» اشاره کرد.

همچنین این خواننده تنظیم آهنگ‌های دیگر خوانندگانی همچون رضا صادقی «همه اون روزا» و «عاشقی یه طرفه»، روزبه بمانی «شلیک» و «خرقه»، مهدی یراحی «ندارمت»، مهدی یغمایی «عاشق نبودی» و…. را در رزومه کاری خود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند آهنگ «حس ناب» مهرداد احمد زاده را از سایت موسیقی فارس و یا دیگر سایت‌های معتبر موسیقی دانلود و گوش کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه