رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 آذر 1400 - 12:47
  • کد خبر : ۱۰۰۵۲
  • چاپ خبر : سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری منصوب شد

سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری منصوب شد

به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود اله یاری فومنی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این معاونت منصوب شد. سالاری در این حکم نوشته است: نظر به شایستگی و سوابق جناب-عالی به موجب این حکم به عنوان«سرپرست روابط عمومی معاونت […]

به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود اله یاری فومنی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

سالاری در این حکم نوشته است: نظر به شایستگی و سوابق جناب-عالی به موجب این حکم به عنوان«سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری» منصوب می شوید، انتظار می رود که روابط عمومی معاونت امور هنری در برقرای ارتباط صمیمانه، منطقی، صادقانه و دوسویه بین افکار عمومی و رسانه ها با معاونت امور هنری بکوشد.

مسعود اله‌یاری فومنی فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی بوده و تاکنون مدیریت روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری وانتشارات‌ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، انجمن موسیقی ایران را بر عهده داشته است.

از دیگر سوابق اجرایی اله یاری می توان مدیریت روابط عمومی جشنواره مد و لباس فجر، جشنواره ملی موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی و همچنین مسئولیت ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه