رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آبان 1400 - 15:29
  • کد خبر : ۹۸۱۰
  • چاپ خبر : دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» برگزار خواهد شد

دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» برگزار خواهد شد

دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با محوریت گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی برگزار خواهد شد. در این رویداد موسیقایی که عنوان آن بر اساس یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری با عبارت «رفیق خوشبخت ما با اخلاص بود» برگزار می‌شود، گروه‌های […]

دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با محوریت گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی برگزار خواهد شد.

در این رویداد موسیقایی که عنوان آن بر اساس یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری با عبارت «رفیق خوشبخت ما با اخلاص بود» برگزار می‌شود، گروه‌های سرود سراسر کشور می‌توانند در قالب صوت یا نماهنگ آثارشان را تا روز سیزدهم دی ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره که طی روزهای آینده جزییات بیشتری از آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود، با مشارکت نهادهایی چون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا)، خانه سرود بسیج، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش، شبکه امید، مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و چند مجموعه دیگر برگزار خواهد شد.

روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران درباره این رویداد موسیقایی گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی همچون سال گذشته جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما برگزار می‌شود. این در حالی است که فراخوان ارسال آثار دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما از اول آبان ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد. در این جشنواره گروه‌های سرود سراسر کشور می‌توانند آثار تولیدی خود را در دو قالب صوت و نماهنگ صرفاً با موضوع شهید سلیمانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما افزود: مشارکت کنندگان در جشنواره امسال فقط می‌توانند آثاری را شرکت دهند که در جشنواره سال قبل ارسال ننموده‌اند و یا اینکه به تازگی تولید شده است. بر این اساس گروه‌های سرود سراسر کشور که از زمان شهادت سردار دل‌ها تا به امروز آثار صوتی و تصویری تولید کرده‌اند می‌توانند حداکثر تا پایان روز ۱۳ دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس ارسال کنند. این در حالی است که تمامی آثار ارسالی پس از پایان مهلت فراخوان، ارزیابی و داوری خواهد شد و در مراسم اختتامیه جشنواره در ایام دهه مبارکه فجر مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

 

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه