رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 13 اسفند 1393 - 22:34
  • کد خبر : ۵۱۲۱
  • چاپ خبر : با ترانه ای از «نیلوفر لاری پور»؛ «بی خداحافظی» علی شوکت منتشر شد

با ترانه ای از «نیلوفر لاری پور»؛ «بی خداحافظی» علی شوکت منتشر شد

صفحه موسیقی- علی قیاسی: «علی شوکت» جزو معدود خوانندگان جوانی است که قدم در راهی متفاوت در دنیای موسیقی گذاشته است. او موسیقی را بخوبی می فهمد، گویی که این هنر در رگ و خون او جاری است. برای کلام در موسیقی ارزش قائل است و سعی دارد با وسواس خاصی در کارهایش عمل کند. […]

صفحه موسیقی- علی قیاسی: «علی شوکت» جزو معدود خوانندگان جوانی است که قدم در راهی متفاوت در دنیای موسیقی گذاشته است. او موسیقی را بخوبی می فهمد، گویی که این هنر در رگ و خون او جاری است. برای کلام در موسیقی ارزش قائل است و سعی دارد با وسواس خاصی در کارهایش عمل کند.
این بار نیز در اقدامی جالب به سراغ یکی از ترانه سراهای مطرح و با ذوق کشورمان، سرکار خانم «نیلوفر لاری پور» رفته تا تحولی مثبت را در آثارش به نمایش بگذارد. بدون شک حضور «نیلوفر لاری پور» که ترانه های ماندگاری در عرصه موسیقی دارد نقش بسزایی در این اقدام خواهد داشت.
ملودی و تنظیم این قطعه نیز که «بی خداحافظی» نام دارد کاری از خود «علی شوکت» است که برای میکس و مستر نهایی آن را به «رامین مظاهری» از جمله موزیسین های خوب کشورمان سپرده است و «شایان مجیدی» از نوازندگان جوان عرصه موسیقی نیز در این قطعه با نواختن گیتار به هنرنمایی پرداخته است.
«علی شوکت» با عنوان اینکه مشغول تهیه دومین آلبوم خود است، در خصوص محتوای کلی «بی خداحافظی» این چنین می گوید: « این قطعه تمی عاشقانه و فضای متفاوتی با کارهای قبلی من دارد و داستان یک عشق را روایت می کند.»
وی همچنین در مورد همکاری اش با خانم «نیلوفر لاری پور» گفت: «آشنایی و همکاری با ایشان مایه افتخار من است و امیدوارم این همکاری بازتاب خوبی داشته باشد.»
در پایان نیز «علی شوکت» از همکاری با چهره های به نام دیگری همچون «یغما گلرویی» در عرصه ترانه خبر داد که بزودی اخبار مربوط به این همکاری ها نیز منتشر خواهد شد.
در ادامه قطعه «بی خداحافظی» را از این رسانه گوش نمایید.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه