رفتن به بالا
  • شنبه - 11 مرداد 1393 - 22:48
  • کد خبر : ۱۲۵۷
  • چاپ خبر : محمدرضا هدایتی : وقتی کاری را شروع کنم تا به نتیجه مطلوبی نرسیدم ؛ رهایش نمی کنم

محمدرضا هدایتی : وقتی کاری را شروع کنم تا به نتیجه مطلوبی نرسیدم ؛ رهایش نمی کنم

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : “محمدرضا هدایتی”   یکی از چهره های نام دار سینما و تلویزیون ؛ که حدوداً چهار سال است به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است . هدایتی دو آلبوم نیز منتشر کرده که آلبوم دومش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد . همچنین آلبوم جدید وی ؛  مراحل نهایی […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : “محمدرضا هدایتی”   یکی از چهره های نام دار سینما و تلویزیون ؛ که حدوداً چهار سال است به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است . هدایتی دو آلبوم نیز منتشر کرده که آلبوم دومش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد . همچنین آلبوم جدید وی ؛  مراحل نهایی را طی می کند .

محمدرضا هدایتی برای اولین بار کنسرت بزرگ خود را در سالن نمایشگاه بین المللی در تاریخ پانزدهم مرداد ماه 1393برگزار خواهد کرد .  به سراغ او رفتیم و از آلبوم جدیدش و همینطور برنامه هایی که برای اجرا در اولین کنسرت خود دارد ؛ گفت و گو کردیم …

Mehdi Modarres

– استقبال از  قطعه ی  “الهه نازم” چگونه بود ؟

این قطعه برای یکی از برنامه های شبکه سه تولید شد ؛  این شبکه از شبکه های پر بیننده است . بنده  پیگیر  موضوع استقبال از “الهه نازم ” نشدم اما  در کل اینطور که شنیدم ؛ راضی کننده بوده .

– از پژمان جمشیدی راضی بودید در این آهنگ ؟

بله چرا راضی نباشم؟ به هر حال آهنگی بوده که به عنوان دو تا بازیگر این ترانه رو اجرا کردیم .

– آلبوم جدیدتون شامل چند ترک است؟

مانند آلبوم قبلی 9 ترک دارد .

– در آلبوم جدید در بخش تنظیم از چه کسانی استفاده کردید؟

آلبوم جدیدم “عشق پنهانی” نام دارد و احتمالا ً اواخر شهریور ؛ یعنی مدتی بعد از کنسرت منتشر میشه .  سه الی چهار تا از ترک های این آلبوم قرار است که در این کنسرت اجرا شود و یه جورایی این آلبوم رونمایی می شود .  تنظیم قطعات با رشید رفیعی خواهد بود .  ترانه ها هم همینطور با رشید عزیز است و ملودی ها رو هم با هم ساختیم.

– کلا ً دربخش ترانه فقط از اقای رفیعی استفاده می کنید؟

ما اول ملودی رو می سازیم بعد رشید روی ملودی ترانه میگه به همین دلیل ما ترانه رو نمی تونیم  به شخص دیگری بدهیم ؛ کارایی که با هم کردیم هم نتیجه بخش بوده و اگه قرار باشه یه ملودی و ترانه خوب استفاده کنیم و مورد استقبال قرار بگیره همین گونه به صورت دو نفری هم این کار صورت میگیره ولی در آینده ما از ترانه سرا و آهنگسازهای دیگری هم حتما ً استفاده خواهیم کرد.

– قبل از آلبوم تک آهنگی قرار نیست منتشر کنید؟

ما یک  آهنگی منتشر کردیم به نام “کاش که زمستون نبودم”  این آهنگ خیلی آروم و لایتی هست و خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت و بازتاب خیلی خوبی داشت ولی اینکار از آلبوم جدیدمون نیست از کارهای آلبوم جدیدمون دو تا از کارها رو در فضای اینترنت منتشر کردیم یکی آهنگ ” بریم زیر بارون ” و آهنگ “دلم بی قراره” این دوتا کار در فضای مجازی موجود است.

– خودتون بیشتر به بازیگری علاقه دارید یا خوانندگی؟

من نمیتونم انتخابی داشته باشم بازیگری رو تقریبا ً من 20 ساله که کار می کنم . موسیقی سه چهار سالیه که به صورت جدی وارد زندگی بنده شده و هنوز نو پا هستم در این عرصه و تصمیم دارم وقتی یه کاری رو شروع کنم تا به نتیجه مطلوبی نرسیدم رها نکنم .

– ممنون و سپاس از اینکه وقتتون رو در اختیار سایت ” صفحه موسیقی ” قرار دادید …

خواهش می کنم ؛ ممنونم از شما ، موفق باشید .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه