رفتن به بالا
  • شنبه - 10 اسفند 1392 - 19:59
  • کد خبر : ۴۸
  • چاپ خبر : دانیال شهرتی و دومین آلبوم مجاز

دانیال شهرتی و دومین آلبوم مجاز

صفحه موسیقی : دانیال شهرتی خواننده و موزیسین که آلبوم ” آموروسو ” را منتشر ساخته بود ؛ هم اکنون مشغول تولید دومین آلبوم مجاز خود می باشد . این آلبوم با نام احتمالی “بوی گندم” نیمه اول سال 93 منتشر خواهد شد . وی اجرای ویژه ای در روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه […]

صفحه موسیقی : دانیال شهرتی خواننده و موزیسین که آلبوم ” آموروسو ” را منتشر ساخته بود ؛ هم اکنون مشغول تولید دومین آلبوم مجاز خود می باشد . این آلبوم با نام احتمالی “بوی گندم” نیمه اول سال 93 منتشر خواهد شد . وی اجرای ویژه ای در روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه داشت .

این اجرا که پیش در آمدی برای اجراهای بعدی دانیال شهرتی در سال 93 بود ؛ با استقبال خوبی از جانب مردم طی دو سانس مواجه گردید .

قطعات اجرا شده از سروده های رضا اشعاری ، بابک صحرایی ، ترانه مکرم، مینا نحیفی ، محسن معراجی ، مجید احمدی و … بود که با اجرای خوب دانیال و گروه همراهش انجام پذیرفت . در این کنسرت دانیال شهرتی قطعه ی ” یکی رفته ” را به هنرمندانی چون استاد بابک بیات ، ناصر عبداللهی ، خسرو شکیبایی و … تقدیم کرد .

این کنسرت به تهیه کنندگی محسن معراجی و محمد ابراهیمی برگزار شد و رضا اشعاری ( ترانه سرا ) ، مینا نحیفی ( ترانه سرا ) ، فریبا بیتوئی ( کُرال ارکستر سمفونیک ) ، خشایار فکی ( خواننده ) ، امین وجگانی ( ترانه سرا و کارگردان تلویزیون ) سالار زنگنه ( آهنگساز و خواننده ) ، علیرضا جوادی ( آهنگساز و خواننده ) ، مجید احمدی ( ترانه سرا ) ، یاشار بلوری نیا ( ترانه سرا ) ، هومن علی ( خواننده ) و … به عنوان میهمان حضور داشتند .

قطعه ی ” من با توام ” از سروده های ترانه مکرم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد که دانیال در هر سانس این قطعه را دو بار بنا به در خواست حضار ، اجرا کرد . در پایان سانس دوم ؛ دانیال شهرتی بدون هماهنگی قبلی از رسول بهرامی دعوت کرد که یک قطعه را با گیتار اجرا کند و رسول بهرامی نیز به یاد زنده یاد ناصر عبداللهی قطعه ی ” یمبو صنه ” را خواند .

اعضای گروه آموروسو :

دانیال شهرتی ( پیانو ، دف ، ملودیون ) موسی عسکری ( پرکاشن )

نیما باقری ( پرکاشن ) رسول بهرامی ( لید گیتار ) عرفان پاشا ( ویولن )

میلاد نایبی ( کیبورد ) امیر علی قنبری ( گیتار کلاسیک )

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه