رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 17 خرداد 1402 - 14:57
  • کد خبر : ۱۵۵۷۴
  • چاپ خبر : آیین نکوداشت بابک بیات برگزار می‌شود

آیین نکوداشت بابک بیات برگزار می‌شود

 آیین نکوداشت بابک بیات موسیقی دان و آهنگساز فقید با حضور چهره‌های نام‌ آشنای شعر و موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آیین نکوداشت زنده‌یاد بابک بیات موسیقیدان و آهنگساز مطرح کشور با حضور چهره‌های نام‌آشنای شعر و موسیقی، در بیستمین ماه‌ نشست کانون ادبی زمستان، با عنوان «درآستانه»، روز جمعه ۱۹ خرداد ساعت ۱۵ […]

 آیین نکوداشت بابک بیات موسیقی دان و آهنگساز فقید با حضور چهره‌های نام‌ آشنای شعر و موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آیین نکوداشت زنده‌یاد بابک بیات موسیقیدان و آهنگساز مطرح کشور با حضور چهره‌های نام‌آشنای شعر و موسیقی، در بیستمین ماه‌ نشست کانون ادبی زمستان، با عنوان «درآستانه»، روز جمعه ۱۹ خرداد ساعت ۱۵ با اجرای سجاد عزیزی آرام به عنوان کارشناس مجری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بابک بیات یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان موسیقی ایران است. او آثار بسیاری چه برای خوانندگان و چه برای فیلمسازان سینمایی و تلویزیونی ساخته و جوایز مهمی را نیز برای آنها دریافت کرده است.

این هنرمند فقید در طول ۳۰ سال فعالیت، ۱۳ بار برای ساخت موسیقی متن فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده که سه بارِ آن سیمرغ روی دستانش نشسته و فیلم‌هایی که وی روی آن موسیقی ساخته، در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده‌اند.

برنامه «درآستانه» با محوریت انتخاب بهترین شاعر، بهترین ترانه‌سرا و بهترین خواننده و با حضور و داوری برترین چهره‌های هنری در بخش‌های مختلف اکبر آزاد، مریم اسدی، داود رحمت الهی (داوران ترانه)، بهنام صبوحی، مهدی یغمایی، محمدرضا مقدم، قاسم افشار، محمدرضا چراغعلی و نیکان (داوران موسیقی پاپ) در راستای تولید آثار نو و فاخر ادبی و موسیقایی برگزار می‌شود و در خلال برنامه، بامداد بیات و ستار سهرابی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

برگزاری آیین بزرگداشت استاد علینقی وزیری

بزرگداشت عطار نیشابوری با برگزاری محفل ادبی هفت شهر عشق

یادمان درگذشت عبدالوهاب شهیدی و بزرگداشت حسن ناهید برگزار شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه