رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 خرداد 1402 - 14:11
  • کد خبر : ۱۵۴۷۷
  • چاپ خبر : مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تمدید شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره نوای مهر، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شد. دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر به دبیری فرهاد مختاری و مشارکت اساتید و هنرمندان […]

مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تمدید شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره نوای مهر، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شد.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر به دبیری فرهاد مختاری و مشارکت اساتید و هنرمندان توسط اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران (گروه شاهد) برگزار می‌شود.

این جشنواره طی ۲ مرحله برگزار خواهد شد؛ در مرحله اول هنرمندان باید آثار خود را به‌ صورت تصویری ضبط و در موعد مقرر همراه با مدارک مندرج در فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در مرحله دوم، پس از بررسی و ارزیابی آثار توسط هیات داوران، از منتخبین برای شرکت در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای در جشنواره دعوت خواهد شد.

جشنواره موسیقی نوای مهر در ۲ بخش «مسابقه ایران» و «بخش بین‌الملل» (شامل آواز جمعی، موسیقی ملی، موسیقی جهانی و سبک آزاد) تیر ماه ۱۴۰۲ در لرستان برگزار می‌شود.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

فراخوان دومین دوره جشنواره موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

«نوای مهر» برگزیدگانش را شناخت

نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» ایثار برگزار می‌شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه