رفتن به بالا
  • شنبه - 6 خرداد 1402 - 13:55
  • کد خبر : ۱۵۳۹۶
  • چاپ خبر : «پازل بند» با نمایشی جدید روی صحنه می آید

«پازل بند» با نمایشی جدید روی صحنه می آید

گروه موسیقی «پازل» روز دوازدهم خرداد سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند. به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه موسیقی «پازل» روز دوازدهم خرداد سال جاری در حالی تازه‌ترین کنسرت خود را پس از چهار سال به تهیه‌کنندگی مهیار ضمیری در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. […]

گروه موسیقی «پازل» روز دوازدهم خرداد سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه موسیقی «پازل» روز دوازدهم خرداد سال جاری در حالی تازه‌ترین کنسرت خود را پس از چهار سال به تهیه‌کنندگی مهیار ضمیری در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. در این کنسرت قرار است آثار جدیدی از این گروه پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

در این کنسرت گلچینی از بهترین آثار «پازل» در قالب یک پرفورمنس جدید با محوریت علی رهبری و آرین بهاری اعضای اصلی گروه اجرا می شود.

این نخستین کنسرت «پازل» است که پس از چهار سال در تهران روی صحنه خواهد رفت. این گروه آخرین کنسرت خود را پیش از دوران کرونا در تهران روی صحنه برده بود و حالا قصد دارد پس از مدت ها بار دیگر تجربه جدیدی را برای دوستدارانش خلق کند.

گروه «پازل» جزو نخستین گروه های نسل جدید موسیقی الکترونیک در ایران است که فعالیت های خود را آغاز کرد.

این گروه آلبوم «قایق کاغذی» را سال ۱۳۹۵ در برج میلاد رونمایی کرد و پس از این مراسم اجراها و کنسرت های خبرسازی را در تهران و شهرستان روی صحنه برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

گزارش تصویری اجرای پازل بند در جشنواره موسیقی فجر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه