رفتن به بالا
  • جمعه - 4 فروردین 1402 - 15:50
  • کد خبر : ۱۴۵۷۶
  • چاپ خبر : در کنسرت خیریه پارسا خائف چه گذشت؟

در کنسرت خیریه پارسا خائف چه گذشت؟

خواننده برگزیده برنامه استعدادیابی «عصرجدید» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود ضمن ارائه گزارشی از تازه‌ترین کنسرت خیریه‌اش در خوی از احتمال برگزاری کنسرت در چند شهر دیگر خبر داد. پارسا خائف از خوانندگان برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» که طی روزهای پایانی سال گذشته کنسرت خیریه «سَسله مَنی» (صدا کن مرا) را در مرکز […]

خواننده برگزیده برنامه استعدادیابی «عصرجدید» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود ضمن ارائه گزارشی از تازه‌ترین کنسرت خیریه‌اش در خوی از احتمال برگزاری کنسرت در چند شهر دیگر خبر داد.

پارسا خائف از خوانندگان برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» که طی روزهای پایانی سال گذشته کنسرت خیریه «سَسله مَنی» (صدا کن مرا) را در مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار کرد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این رویداد موسیقایی توضیح داد: به عنوان فرزند کوچک آذربایجان، با همراهی هموطنان عزیزم تصمیم گرفتیم تا در قالب یک کنسرت خیریه که روز ۲۶ اسفند سال گذشته در تبریز برگزار شد، به یاری مردم شریف خوی برویم.

وی افزود: این کنسرت به همراه آنسامبل ایرانی طُرفه به سرپرستی سهراب بحیرایی و آنسامبل آذربایجانی لاچین به سرپرستی رضا محمدی، آراز قاسمی و گروه کُر برگزار و تمامی عوائد حاصل از این اجرا به عزیزان آسیب‌دیده در زلزله خوی تقدیم شد. این در حالی بود که استقبال خوب مردم تبریز از این کنسرت به جهت اجرای آثار فاخر ترکی و فارسی بسیار جالب توجه بود.

این خواننده جوان موسیقی ایرانی درباره قطعاتی که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته بود در این کنسرت قطعات معروف فولکلور آذربایجانی همچون «ساری گلین»، «آیریلیق» با تنظیم جدیدی توسط بنده و دوستانم در آنسامبل ترکی و کرال اجرا شد. البته در اجرای زنده قطعات بی‌کلامی هم با آهنگسازی من به اجرا درآمد.

خائف افزود: قرار ما با عوامل اجرایی کنسرت بر این شد تا با کلیه درآمد حاصل از کنسرت، بسته‌های معیشتی از تعاونی شهرداری تبریز تهیه شده و در بین مردم نیازمند زلزله زده خوی توزیع شود و امیدوارم این کنسرت گام کوچکی برای اعلام حمایت هنرمندان ارزنده موسیقی ایرانی از مردم زلزله زده خوی باشد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره دیگر برنامه‌های آینده خود در عرصه موسیقی بیان کرد: درخواست‌های مختلفی از شهرستانهای دیگر جهت برگزاری کنسرت «سسله منی» به گروه رسیده است که هنوز تصمیمی درباره آنها گرفته نشده اما به محض اینکه درباره هر کدام به قطعیت برسیم، اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه