رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 اسفند 1401 - 21:46
  • کد خبر : ۱۴۵۳۵
  • چاپ خبر : ضبط «آوای جادویی» ۲ سال پیش انجام شد
رضا یزدانی:

ضبط «آوای جادویی» ۲ سال پیش انجام شد

رضا یزدانی خواننده و از داوران مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» با اشاره به اینکه این برنامه ۲ سال پیش ضبط شده است، درباره دلیل تاخیر در پخش آن نوشت. رضا یزدانی نوشت: «برنامه ای که ضبط آن دو سال پیش آغاز شد ولی به دلیل مشکلات عدیده و مختلف و عجیبی که پیش آمد، […]

رضا یزدانی خواننده و از داوران مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» با اشاره به اینکه این برنامه ۲ سال پیش ضبط شده است، درباره دلیل تاخیر در پخش آن نوشت.

رضا یزدانی نوشت: «برنامه ای که ضبط آن دو سال پیش آغاز شد ولی به دلیل مشکلات عدیده و مختلف و عجیبی که پیش آمد، پخش آن به دفعات به تاخیر افتاد و اگر روال عادی برنامه سازی رو طی میکرد الان باید فصل سوم این برنامه پخش میشد

نمونه خارجی این برنامه تقریبا بیست سال هست که در کشورهای مختلف جهان ساخته و پخش شده است.

هدف من و دوستان عزیزم معرفی و دیده و شنیده شدن صداهای جدید و خوانندگان جوان و عزیزی که جایی برای معرفی و کشف استعدادشون نداشتن است.
امیدوارم تونسته باشیم هم این عزیزان رو معرفی کرده باشیم و هم لحظات به یاد ماندنی برای شما فراهم کرده باشیم.

کلی با رفقای عزیزم مخصوصا رضا و محمد عزیز کل کل کردیم و خوش گذشت.
بچه های شرکت کننده کلی صبوری کردن و حرص خوردن برای پخش این برنامه.
این برنامه رو پنجشنبه ها از پلتفرم‌فیلم نت میتونین تماشا کنید.»

پخش مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی از پلتفرم «فیلم‌نت» آغاز شده است.

«آوای جادویی» مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

در هر قسمت از «آوای جادویی»، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه