رفتن به بالا
  • شنبه - 20 اسفند 1401 - 10:59
  • کد خبر : ۱۴۳۵۵
  • چاپ خبر : اختتامیه جشنواره موسیقی آوای انتظار برگزار شد

اختتامیه جشنواره موسیقی آوای انتظار برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عصر جمعه در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار در بناب طی سخنانی با بیان اینکه این زمینه تمامی تحولات بر روی جهانی مهدویت است گفت: یکی از پایگاه‌های مهدویت در جهان ایران اسلامی است و امروز تجلی مهدویت در فرهنگ و هنر ما بی نظیر است. […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عصر جمعه در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار در بناب طی سخنانی با بیان اینکه این زمینه تمامی تحولات بر روی جهانی مهدویت است گفت: یکی از پایگاه‌های مهدویت در جهان ایران اسلامی است و امروز تجلی مهدویت در فرهنگ و هنر ما بی نظیر است.

سیدمحمد بلاغی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران جشنواره موسیقی «آوای انتظار» بناب اظهار امیدواری کرد از سال آینده از هیجدهمین دوره جشنواره موسیقی «آوای انتظار» بناب به عنوان استانی برگزار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی «آوای انتظار» بناب گفت: هر کسی در برگزاری این جشنواره قدم برمی دارد به نوعی برای ظهور حضرت ولی عصر حاضر شود. (عج) اعلام می‌کند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از حبیب صدقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن و همکاران وی در برگزاری جشنواره‌های متعدد، از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست از قدمت بالای جشنواره‌های سراسری شعر غدیریه و موسیقی «آوای انتظار» برگزاری این دو جشنواره را درتقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرد و آنها را به صورت ملی برگزار کرد.

این گزارش حاکی است، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی «آوای انتظار» بناب ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره بر اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کشوری که در این جشنواره برگزار می‌شود. کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب و دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی «آوای انتظار» بناب در آئین اختتامیه این جشنواره با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: جشنواره هفدهمین موسیقی «آوای انتظار» بناب در ۳ بخش موسیقی کودک، موسیقی عشیقی و موسیقی سنتی برگزار شد که در بخش موسیقی کودک که ویژه شهرستان بناب بود، ۶۰ نفر شرکت کردند که ۱۸ نفر به مرحله نهایی راه یافته و به صورت غیررقابتی به اجرای برنامه و نواختن موسیقی پرداختند.

حبیب صدقی اضافه کرد: در بخش موسیقی «آشیقلار» هم ۲۰ گروه از شهرستان‌های بناب، مراغه، میاندوآب و نقده شرکتی که به صورت غیررقابتی به اجرای برنامه پرداختند.

دبیر عمومی شهرستان بناب در ادامه فرهنگ بیان کرد: ۸ گروه راه حل شورای یافته به مرحله نهایی در بخش موسیقی «سنتی» نیز که از شهرستان‌های بناب و ملکان بودند، با اجرای برنامه به رقابت پرداختند و در نهایت با آرای هیأت داوران گروه «هم» نوایان زخمه» از بناب به مقام اول، گروه «دومان» از ملکان به مقام دوم و گروه «طلوع زخمه» از بناب به مقام سوم دست یافتند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

فراخوان شانزدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار بناب

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه