رفتن به بالا
  • جمعه - 19 اسفند 1401 - 17:31
  • کد خبر : ۱۴۳۲۵
  • چاپ خبر : خواننده برگزیده «عصر جدید» کنسرت خیریه برگزار می‌کند

خواننده برگزیده «عصر جدید» کنسرت خیریه برگزار می‌کند

پارسا خائف خواننده نوجوان برگزیده برنامه «عصر جدید»، کنسرت خیریه «سَسله مَنی» را به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار می‌کند. پارسا خائف خواننده برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» کنسرت خیریه «سَسله مَنی» (صدا کن مرا) را ۲۶ اسفند ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار می‌کند. قیمت بلیت این […]

پارسا خائف خواننده نوجوان برگزیده برنامه «عصر جدید»، کنسرت خیریه «سَسله مَنی» را به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار می‌کند.

پارسا خائف خواننده برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» کنسرت خیریه «سَسله مَنی» (صدا کن مرا) را ۲۶ اسفند ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار می‌کند. قیمت بلیت این کنسرت ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

در معرفی این کنسرت موسیقی آمده است: «به عنوان فرزند کوچک آذربایجان، با همراهی شما هموطنان عزیز، به یاری مردم شریف خوی می‌رویم. این کنسرت به همراه آنسامبل ایرانی طُرفه به سرپرستی سهراب بحیرایی و آنسامبل آذربایجانی لاچین به سرپرستی رضا محمدی، آراز قاسمی و گروه کُر برگزار می‌شود و تمامی عواید حاصل از این اجرا به عزیزان آسیب‌دیده در زلزله خوی تقدیم خواهد شد.»

همچنین خائف درباره برگزاری این کنسرت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته است: «سَسله مَنی تنها یک کنسرت معمولی نیست؛ یک اجتماع ماندگار به گرد موسیقی کلاسیک ایرانی و آذربایجانی است که تمامی عواید مادی و معنوی آن نثار مردم شریف و نجیب خوی خواهد شد. به امید دیدار شما عزیزان.»

وی بهمن ماه امسال نیز با انتشار متن و ویدئویی از تصمیم خود و گروه موسیقی‌اش برای برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی در تبریز خبر داده بود.

پارسا خائف خواننده موسیقی سنتی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در اردبیل است. وی از سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمدعلی احدی و حیدر محرمی آغاز به یادگیری موسیقی کرد.

مقام اول در جشنواره موسیقی استان اردبیل (سال ۱۳۹۶)، مقام اول جشنواره موسیقی ملی در تهران (سال ۱۳۹۷)، منتخب جشنواره بین‌المللی شمس و مولانا (سال ۱۳۹۷) و برگزیده جشنواره «نوای خرم» از افتخارات خائف است، وی همچنین سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از هنرمندان برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه سیما معرفی شد.

خائف اکنون به دلیل تحصیل در رشته موسیقی و نبود هنرستان موسیقی در اردبیل، ساکن تبریز است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه (هشتم بهمن) شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق اولین گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و به ویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

زلزله هشتم بهمن شهر خوی، بیش از یکهزار مصدوم و سه نفر فوتی داشته است.

در پی این حادثه هنرمندانی از جمله رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ ۲۵ بهمن کنسرتی را در قالب فراخوان «رنگ لبخند ٣» در تهران برای همدردی با مردم زلزله‌زده شهر خوی برگزار کرد که تمام عواید کنسرت برای تهیه ملزومات مردم دچار حادثه زلزله خوی هزینه می‌شود.

سینا ذکایی فلوتیست و سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران ۱۲ بهمن در مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج برای کمک به زلزله‌زدگان شهر خوی قطعاتی را اجرا کرد.

همچنین کنسرت داود آزاد با همراهی گروه هامون به سرپرستی و نوازندگی تار مازیار قره قوچ، ۱۹ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

برگزاری کنسرت توسط پارسا خائف برای زلزله‌زدگان خوی

برگزاری کنسرت داود آزاد به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی در تبریز

کنسرت خیریه رضا صادقی برای زلزله زدگان خوی برگزار شد

رضا صادقی برای زلزله زدگان خوی کنسرت خیریه برگزار می کند

صادقی «شانس آخر» را به همیاران زلزله‌زدگان خوی تقدیم کرد

آمادگی «ماکان بند» برای برگزاری کنسرت رایگان در خوی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه