رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 اسفند 1401 - 09:22
  • کد خبر : ۱۴۲۶۹
  • چاپ خبر : نماهنگ «بیعت» در آستانه نیمه شعبان منتشر شد

نماهنگ «بیعت» در آستانه نیمه شعبان منتشر شد

نماهنگ «بیعت» با خوانندگی عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) منتشر شد. نماهنگ «بیعت» با شعری از سجاد محمدی، خوانندگی عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی با همراهی گروه سرود نجم الثاقب و حضور گروه سرود احسان در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) منتشر شد. تنظیم این […]

نماهنگ «بیعت» با خوانندگی عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) منتشر شد.

نماهنگ «بیعت» با شعری از سجاد محمدی، خوانندگی عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی با همراهی گروه سرود نجم الثاقب و حضور گروه سرود احسان در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) منتشر شد.

تنظیم این اثر برعهده آریا شمس بوده است و مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج آن را تولید و منتشر کرده است.

نماهنگ «بیعت» در جشن پویش «عزیزم حسین ۲» با حضور هزاران نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در شهر بابل اجرا شده است. در این مراسم عبدالرضا هلالی، سجاد محمدی، محمد اسداللهی و حامد سلطانی حضور داشتند.

پویش عزیزم حسین (۲) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) همراه با رونمایی از قطعه جدید با حضور کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان به همت مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج در شهر ورامین آغاز شد.

نماهنگ «عزیزم حسین (۲)» با شعری از محمد اسداللهی، آهنگسازی امید رهبران و با صدای عبدالرضا هلالی و محمد اسداللهی و همراهی گروه سرود احسان منتشر شد. میکس و مسترینگ اثر برعهده احسان جوادی بوده است.

کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش می‌توانند با استفاده از مداد رنگی حرم امام حسین (ع) را نقاشی کنند و به همراه فیلم همخوانی سرود در پیام‌رسان تلگرام و ایتا به نشانی @Hamseday_aseman ارسال کنند.

کودکان و نوجوانان باید ویدیوهای خود را با هر نوع خلاقیتی به صورت افقی ضبط و ارسال کنند. نقاشی‌های کودکان و نوجوانان امسال در نمایشگاهی در بین الحرمین و در حرم امام حسین (ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با هشتگ #عزیزم_حسین این پویش را در فضای مجازی دنبال کرده و فیلم‌های خود را با این هشتگ در فضای مجازی منتشر کنند.

سال گذشته همزمان با ایام میلاد امام حسین (ع) نماهنگ «مداد رنگی» با شعری از سیدجواد پرئی، صدای عبدالرضا هلالی و همراهی گروه «احلی من العسل» منتشر شد.

بعد از انتشار این نماهنگ، مرکز موسیقی مأوا از کودکان دهه هشتادی و دهه نودی خواست تا فیلم‌های خود را از همخوانی و کشیدن نقاشی حرم سیدالشهدا (ع) به پویش «عزیزم حسین» ارسال کنند که با استقبال ویژه‌ای همراه شد و امسال نیز این پویش برگزار شد.

می توانید این نماهنگ را از خبر آوا مشاهده نمایید:

 منیع: ایرنا

اخبار مرتبط:

نماهنگ «سلام فرمانده 2» به مناسبت نیمه شعبان منتشر شد

برگزاری مراسم پایانی پویش «عزیزم حسین (ع)» در بین‌الحرمین

پروژه پویش سرود «سلام فاطمه (س)» ادامه دارد

نماهنگ «مداد رنگی» با صدای عبدالرضا هلالی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه