رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 اسفند 1401 - 11:24
  • کد خبر : ۱۴۲۰۶
  • چاپ خبر : استقبال از اجرای میثم ابراهیمی در جشنواره موسیقی فجر

استقبال از اجرای میثم ابراهیمی در جشنواره موسیقی فجر

آخرین اجرای روز سوم سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ توسط «میثم ابراهیمی» روی صحنه رفت. به گزارش خبر آوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، دومین اجرای پاپ سومین روز جشنواره موسیقی فجر شامگاه یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ با هنرنمایی میثم ابراهیمی در سالن میلاد […]

آخرین اجرای روز سوم سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ توسط «میثم ابراهیمی» روی صحنه رفت.

به گزارش خبر آوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، دومین اجرای پاپ سومین روز جشنواره موسیقی فجر شامگاه یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ با هنرنمایی میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

ابراهیمی «جان جان» را برای آغاز اجرای خود انتخاب کرد که با همخوانی افراد حاضر در سالن همراه شد. «گردنبند»، «یکی باشه» و «یه دنده‌ام» دیگر قطعاتی بود که او برای ادامه‌ اجرای خود در جشنواره فجر انتخاب کرد.

پس از قطعات «دوتایی» و «سنگدل» این خواننده پاپ «میزنه باد»، «جون و دلم» و «باب دلمی» را اجرا کرد که طرفداران او با سر دادن جیغ بلند و سوت و همچنین همخوانی با خواننده از انتخاب‌های ابراهیمی استقبال کردند. اجرای قطعه «توهم» نیز با هنرنمایی نوازندگان گیتار تشویق افراد حاضر در سالن را به همراه داشت.


«گل رز»، «عروسک» و «یکی باشه» دیگر قطعاتی بودند که میثم ابراهیمی در آخرین اجرای سومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خوانندگی کرد.

در این اجرا حمیدرضا هادی (رهبر ارکستر)، سیامک حسن‌خانی (کیبورد)، فراز مظفری (درامز)، علی سیف‌الله‌زاده (ویولن) همکاری کردند. همچنین حسن ملکی (گیتار)، نیما عباسی (گیتار)، میثم میرزایی (گیتار)، ساشا احمدی (پرکاشن) از دیگیر نوازندگان بودند و میثم ابراهیمی را همراهی کردند.

اخبار مرتبط:

کنسرت مصطفی راغب در روز دوم جشنواره موسیقی فجر

مسعود صادقلو در روز دوم جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد

همخوانی «جادوی خاص» با سینا شعبانخانی

«شب رویایی» آرون افشار در نخستین شب جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری اولین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری دومین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

قطار جشنواره موسیقی فجر با ارکستر موسیقی ملی به راه افتاد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه