رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 بهمن 1401 - 14:21
  • کد خبر : ۱۴۱۶۰
  • چاپ خبر : اعلام برنامه های سومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

اعلام برنامه های سومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

در سومین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به تاریخ امروز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه نیز چندین گروه در سالن‌های تهران به اجرای آثار مختلف در ژانرهای مختلف خواهند پرداخت. به گزارش خبر آوا، در میان سالن‌های تعیین شده برای برگزاری کنسرت‌های جشنواره امسال کوشک هنر و موزه امام علی (ع) که دور از […]

در سومین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به تاریخ امروز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه نیز چندین گروه در سالن‌های تهران به اجرای آثار مختلف در ژانرهای مختلف خواهند پرداخت.

به گزارش خبر آوا، در میان سالن‌های تعیین شده برای برگزاری کنسرت‌های جشنواره امسال کوشک هنر و موزه امام علی (ع) که دور از مرکز شهر هستند، برای اولین بار شرکت‌کنندگان و مخاطبان جشنواره موسیقی فجر را میزبانی می‌کنند. تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران و و سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین المللی تهران دیگر سالن‌هایی هستند که کنسرت‌های جشنواره طی روزهای آتی میزبانی خواهند کرد.

جزییات اجراهای روز سوم جشنواره موسیقی فجر سی و هشتم به این شرح است:

تالار وحدت

در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت میزبان ارکستر رزم نوازان دفاع مقدس است که طی یک سانس ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود. تالار وحدت در سانس ۲۱:۳۰ اجرایی ندارد.

تالار رودکی

تالار رودکی یکی دیگر از سالن‌های اجرای واقع در بنیاد رودکی که معمولا میزبان گروه و ارکسترهای کم تعدادتر است در روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه کنسرت شب ساز ایرانی را راس ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه دارد و در سانس ۲۱:۳۰ گروه نغمه سپهر اجرا دارد.

فرهنگسرای نیاوران

فرهنگسرای نیاوران که برای اجراهای بانوان و بین الملل انتخاب شده در دو نوبت میزبان شرکت کنندگان و مخاطبان است در روز یکشنبه در سانس ساعت ۱۸:۳۰ میزبان یک اجرا از ارمنستان است که به کوراتت ساز دودوک اختصاص دارد. سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران در سانس ۲۱:۳۰ نیز میزبان گروهی از کشور هند است تا به این ترتیب دو اجرای بین‌المللی را در یک روز روی صحنه داشته باشد.

فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران در سومین روز جشنواره موسیقی فجر میزبان اجرای ویژه گروه سرود تهران است که در ساعت ۱۸:۳۰ اجرا دارد. در سانس دوم نیز یک گروه از لرستان به اجرای قطعاتشان می‌پردازند و راس ساعت ۲۱:۳۰ اجرا دارند.

سالن میلاد/نمایشگاه بین المللی تهران

سالن میلاد در نمایشگاه بین المللی تهران در روز یکشنبه میزبان دو اجرای پاپ در قالب جشنواره موسیقی فجر است. ناصر زینلی در سانس ۱۹:۰۰ و میثم ابراهیمی راس ساعت ۲۲:۰۰ کنسرتشان را برگزار می‌کنند.

کوشک هنر تهران

کوشک هنر واقع در بزرگراه حقانی، خروجی کتابخانه ملی در روز سوم جشنواره موسیقی فجر امسال میزبان موسیقی تربت جام و موسیقی کردستان است که به ترتیب در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا دارند.

موزه امام علی (ع) 

موزه امام علی (ع) یکی از مکان‌هایی است که مانند کوشک هنر برای اولین بار با جشنواره موسیقی فجر همکاری می‌کند موزه امام علی (ع) درتمام روزهای جشنواره میزبان نمایشگاه است و به پخش فیلم‌هایی از اجراهای قدیمی و جدید جشنواره می‌پردازد.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار خواهد شد. جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

اخبار مرتبط:

مسعود صادقلو در روز دوم جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد

همخوانی «جادوی خاص» با سینا شعبانخانی

«شب رویایی» آرون افشار در نخستین شب جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری اولین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری دومین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

قطار جشنواره موسیقی فجر با ارکستر موسیقی ملی به راه افتاد

اعلام برنامه های بخش پژوهش سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه