رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 بهمن 1401 - 12:13
  • کد خبر : ۱۴۱۳۴
  • چاپ خبر : مسعود صادقلو در روز دوم جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد

مسعود صادقلو در روز دوم جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد

مسعود صادقلو در اجرای خود در دومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از دلتنگی‌های خود برای صدای سوت و دست هوادارانش گفت. به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، اولین اجرای روز دوم بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر توسط مسعود صادقلو عصر شنبه ۲۹ بهمن […]

مسعود صادقلو در اجرای خود در دومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از دلتنگی‌های خود برای صدای سوت و دست هوادارانش گفت.

به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، اولین اجرای روز دوم بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر توسط مسعود صادقلو عصر شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی رفت.

صادقلو اجرای خود را با خوانندگی «خلوت» آغاز کرد و سپس در واکنش به ابراز احساسات طرفدارانش خطاب به آنها گفت: «خیلی دلم برای شما تنگ شده بود؛ ۷ الی ۸ ماه گذشته انگار مرده بودم. واقعاً دلم برای این صدا تنگ شده بود.»

این هنرمند جوان همچنین در بخش دیگری از اجرای خود، آرزویی برای سربلندی ایران کرد و در ادامه صادقلو پس از خوانندگی قطعات «رفت» و «آخر شب»، برای نخستین بار «تو یه نفر» را که جدیدترین  قطعه منتشر شده از این خواننده پاپ است را اجرا کرد که این قطعه مورد استقبال افراد حاضر در سالن میلاد قرار گرفت.

«شباهنگی» و «زده بارون» دیگر قطعاتی بودند که با استقبال افراد حاضر در سالن همراه شد و طرفداران صادقلو همزمان با او این قطعات را هم‌خوانی کردند.

صادقلو در ادامه «خفگی» و «یار قدیمی» را اجرا کرد که با هنرنمایی ویولن‌ و نوازنده ساکسیفون همراه بود. «چتر»، «بی عاطفه»، «حالا حالاها»، «زیر بارونا»، «سه حرفی» و «هوسباز» دیگر قطعاتی بودند که در دومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از سوی مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ به اجرا درآمد.

اشکان دباغ (کیبورد)، اردلان کاظمی (کیبورد)، وحید عویدی(گیتار)، ایمان توسلی (گیتار)، رضا دستفال (گیتار)، پویا خمی (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، کسری حدید زاده (ساکسیفون) و امین واحدی (ویولن) نوازندگی اجرای مسعود صادقلو را عهده دار بودند.

اخبار مرتبط:

اخبار مرتبط:

همخوانی «جادوی خاص» با سینا شعبانخانی

«شب رویایی» آرون افشار در نخستین شب جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری اولین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

گزارش تصویری دومین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

قطار جشنواره موسیقی فجر با ارکستر موسیقی ملی به راه افتاد

اعلام برنامه های بخش پژوهش سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه