رفتن به بالا
  • شنبه - 29 بهمن 1401 - 12:37
  • کد خبر : ۱۴۰۴۰
  • چاپ خبر : همخوانی «جادوی خاص» با سینا شعبانخانی

همخوانی «جادوی خاص» با سینا شعبانخانی

دومین اجرای بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با «سینا شعبانخانی» و حضور طرفداران این خواننده جوان شکل گرفت. به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، نخستین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با اجرای سینا شعبانخانی در شامگاه جمعه ۲۸ […]

دومین اجرای بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با «سینا شعبانخانی» و حضور طرفداران این خواننده جوان شکل گرفت.
به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، نخستین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با اجرای سینا شعبانخانی در شامگاه جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایان یافت.
سینا شعبانخانی در افتتاحیه اجرای خود «چشمای مست» را اجرا کرد و پس از خوش‌آمدگویی به افراد حاضر در سالن اجرا، کار خود را با خوانندگی قطعات «خوب یا بد»، «یار جونی» و «من بی تو» ادامه داد.
اجرای قطعه «حس من» با استقبال طرفداران او مواجه شد به گونه‌ای که افراد زیادی از حاضران در سالن با در چراغ تلفن‌های همراه خود را روشن و با این قطعه همراهی کردند.
«عمداً» و «جادوی خاص» نیز از دیگر قطعاتی بود که مورد استقبال طرفداران و حاضران در سالن میلاد قرار گرفت و آنها با هم‌خوانی، شعبانخانی را در اجرای این قطعات همراهی کردند. این خواننده پاپ نیز در پاسخ به درخواست‌های مکرر طرفداران خود، این قطعات را دو مرتبه‌ی اجرا کرد.
«یار جونی»، «رنگ سال»، «یار دلم»، «نزدیکای پاییز»و «نقطه‌ی حساس» و همچنین «جادوی سیاه» از دیگر قطعاتی بود که توسط سینا شعبانخانی در نخستین شب برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرا درآمد.
سعید عباسی (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، هوداد الله‌یار (پرکاشن)، فراز نصیری (گیتار)، صابر حسین بابایی (گیتار)، میلاد عینی (گیتار) و اشکان صدیق‌آذر (سامبلر) به عنوان گروه نوازندگان، سینا شعبانخانی را در اجرای شامگاه ۲۸ بهمن همراهی کردند.

اخبار مرتبط:

یار جونی سینا شعبانخانی منتشر شد

گزارش تصویری اولین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

قطار جشنواره موسیقی فجر با ارکستر موسیقی ملی به راه افتاد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه