رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 بهمن 1401 - 09:54
  • کد خبر : ۱۳۹۲۳
  • چاپ خبر : آمادگی «ماکان بند» برای برگزاری کنسرت رایگان در خوی

آمادگی «ماکان بند» برای برگزاری کنسرت رایگان در خوی

امیر مقاره در کنسرت ۲۳ بهمن «ماکان بند» اعلام کرد این گروه آماده برگزاری کنسرت رایگان در شهر خوی است. «ماکان بند» شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجراهای گذشته ماکان‌بند، فضای […]

امیر مقاره در کنسرت ۲۳ بهمن «ماکان بند» اعلام کرد این گروه آماده برگزاری کنسرت رایگان در شهر خوی است.

«ماکان بند» شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجراهای گذشته ماکان‌بند، فضای متفاوتی داشت.

امیر مقاره و رهام هادیان در ابتدای کنسرت از حمایت طرفداران تشکر کرده و آنها را خانواده بزرگ ماکان خطاب کردند. خانواده‌ای که در غم و شادی کنار هم هستند.

اجرای شب گذشته با حضور یازده نوازنده سکشن زهی روی صحنه همراه شد. ماکان‌بند در این اجرا قطعات سنگین با ریتم آرام را برای اجرا انتخاب کرده بود که اجرای این آهنگ‌ها با همراهی حاضران در سالن خوانده شد.

 

با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته، پیش‌بینی می‌شد این اجرا با تاخیر بسیار آغاز شود. اما هواداران «ماکان بند» به موقع خود را به سالن اجرا رساندند تا کنسرت با حداقل تاخیر آغاز شود.

در سانس دوم این کنسرت، امیر مقاره خواننده گروه روی صحنه، مهمانی از شهر خوی را معرفی کرد. او یکی از اهالی شهر خوی بود که خود را به این کنسرت رسانده بود.

مقاره پس از معرفی این هوادار گفت: به محض بهتر شدن شرایط شهر خوی، کنسرتی رایگان در این شهر برگزار خواهیم کرد تا ثابت کنیم خانواده ماکان در شادی و اندوه کنار هم خواهند بود. امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، همراهی لازم را برای انجام این کار با ما داشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

برگزاری کنسرت توسط پارسا خائف برای زلزله‌زدگان خوی

صادقی «شانس آخر» را به همیاران زلزله‌زدگان خوی تقدیم کرد

رضا صادقی برای زلزله زدگان خوی کنسرت خیریه برگزار می کند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه