رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 بهمن 1401 - 12:53
  • کد خبر : ۱۳۹۳۷
  • چاپ خبر : نمایشگاه تخصصی سه‌تار در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی سه‌تار در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه سه‌تار «محمود صادق محمدی» چهارم تا ششم اسفندماه در تبریز برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این سازگر سرشناس ایرانی در معرض دید مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت. حضور مشاهیر موسیقی تبریز، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه ساخت ساز و مرور تاریخچه سازگری در ایران از بخش‌های جانبی این نمایشگاه تخصصی سه […]

نمایشگاه سه‌تار «محمود صادق محمدی» چهارم تا ششم اسفندماه در تبریز برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این سازگر سرشناس ایرانی در معرض دید مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت.

حضور مشاهیر موسیقی تبریز، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه ساخت ساز و مرور تاریخچه سازگری در ایران از بخش‌های جانبی این نمایشگاه تخصصی سه تار است.

«محمود صادق محمدی» از قدیمی‌ترین فعالین حوزه ساخت ساز در ایران است که در ساخت سه تار در الگوهای مختلف، فعالیت می‌کند. او در این سالها به احیا شیوه‌های قدیمی سه تارسازی اساتیدی چون حاج طایر، فرج الله، کمالیان، عشقی و هاشمی پرداخته است.

این فعال سرشناس حوزه سازگری، سابقه همکاری با اساتید بزرگی چون از جمله مسعود شعاری، بهداد بابایی، استاد جلال ذوالفنون، حسین علیزاده و… را در سالهای فعالیت هنری‌اش داشته است.

نمایشگاه‌های خارج از ایران «سه تار» که از آثار این سازگر سرشناس برپا شده، در فصل‌های مختلف سال پذیرای ایرانیان خارج از کشور بوده و سال آینده نیز این نمایشگاه در کانادا برگزار خواهد شد.

نمایشگاه سه تار «محمود صادق محمدی» 4 تا ششم اسفند ماه در مکتب خانه موسیقی شمس تبریزی به نشانی: تبریز، خیابان ولی عصر، فلکه بارنج، روبروی بانک ملت، ساختمان شلاله، به دبیری هادی احمدزاده برگزار خواهد شد.

ساعات بازدید از این نمایشگاه 10:30 تا 20 است و حضور و بازدید از آن برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط:

نمایشگاه تخصصی ساز تار برگزار شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه