رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 بهمن 1401 - 12:15
  • کد خبر : ۱۳۹۱۰
  • چاپ خبر : برگزاری کنسرت سیروان و زانیار خسروی در تهران

برگزاری کنسرت سیروان و زانیار خسروی در تهران

پس از ماه‌ها وقفه در برگزاری کنسرت توسط خوانندگان داخلی، قرار است سیروان و زانیار خسروی کنسرت خود را در تهران برگزار نمایند. چراغ اول برگزاری کنسرت در تهران، توسط پرواز همای و با رونمایی از آلبوم «سربازنامه» در تالار وحدت روشن شد. این اجرا بدون فروش بلیت انجام شد. پس از آن نیز امید […]

پس از ماه‌ها وقفه در برگزاری کنسرت توسط خوانندگان داخلی، قرار است سیروان و زانیار خسروی کنسرت خود را در تهران برگزار نمایند.

چراغ اول برگزاری کنسرت در تهران، توسط پرواز همای و با رونمایی از آلبوم «سربازنامه» در تالار وحدت روشن شد. این اجرا بدون فروش بلیت انجام شد. پس از آن نیز امید جهان در روز ۲۶ دی ماه و در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار کرد.

اولین کنسرتی که همراه با فروش بلیت برگزار شد، کنسرت «زانکو» بود که اولین اجرای خود را در ۶ بهمن ماه در تهران برگزار کرد.

مهدی مدرس نیز از دیگر خوانندگان بود که موفق به برگزاری کنسرت در تهران و در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن شد.

اکنون خبر رسیده که دومین اجرای کنسرت همراه با فروش بلیت توسط سیروان خسروی برگزار خواهد شد. همچنین اعلام شده است در این کنسرت زانیار خسروی نیز به عنوان خواننده مهمان حضور دارد. حال باید دید استقبال و واکنش مردم از برگزاری کنسرت ها به چه صورت خواهد بود و در ادامه کدام یک از خوانندگان، تنور برگزاری کنسرت های موسیقی را داغ خواهند کرد …

لازم به ذکر است کنسرت سیروان و زانیار خسروی در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، ساعت ۲۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

کنسرت مهدی مدرس در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

اولین کنسرت زانکو با استقبال مردم و هوادارانش برگزار شد

آیا قیمت بلیت کنسرت «زانکو» ۶۵۰ هزارتومان است؟

قیمت گذاری بلیت ۶۵۰ هزار تومانی برای کنسرت زانکو

کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه