رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 بهمن 1401 - 11:15
  • کد خبر : ۱۳۹۰۷
  • چاپ خبر : اعلام آمادگی 87 رسانه برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

اعلام آمادگی 87 رسانه برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

با پایان فراخوان دعوت از اصحاب محترم رسانه برای حضور در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، ۸۷ رسانه برای پوشش خبری این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، در مجموع ۸۷ رسانه داخلی و خارجی براساس فراخوان دعوت از […]

با پایان فراخوان دعوت از اصحاب محترم رسانه برای حضور در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، ۸۷ رسانه برای پوشش خبری این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، در مجموع ۸۷ رسانه داخلی و خارجی براساس فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور و پوشش رسانه‌ای این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

از این تعداد ۱۸ خبرگزاری، ۱۳ روزنامه، ۲۹ پایگاه خبری و تحلیلی، ۱۷ شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ شبکه خارجی درخواست حضور داده‌اند.

فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر است. این ستاد پس از بررسی درخواست‌ها، اصحاب محترم رسانه را برای حضور در جشنواره پذیرش خواهد کرد.

سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد. جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی از برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

اخبار مرتبط:

پوستر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

اجرای برنامه های جشنواره موسیقی فجر در ۱۴ استان

مجموعه فرهنگی عباس‌آباد میزبان جشنواره موسیقی فجر

فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

انتشار فراخوان سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

عضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه