رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 بهمن 1401 - 10:46
  • کد خبر : ۱۳۹۰۲
  • چاپ خبر : اجرای برنامه های جشنواره موسیقی فجر در ۱۴ استان

اجرای برنامه های جشنواره موسیقی فجر در ۱۴ استان

در جشنواره موسیقی فجر امسال به طور هم‌زمان، ۱۴ استان میزبان جشنواره خواهند بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، علاوه‌ بر میزبانی پایتخت، این جشنواره به طور همزمان در  ۱۴ استان دیگر کشور نیز برگزار خواهد شد و در مجموع ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در پهنه ایران […]

در جشنواره موسیقی فجر امسال به طور هم‌زمان، ۱۴ استان میزبان جشنواره خواهند بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، علاوه‌ بر میزبانی پایتخت، این جشنواره به طور همزمان در  ۱۴ استان دیگر کشور نیز برگزار خواهد شد و در مجموع ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در پهنه ایران روی صحنه خواهد رفت.

همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در  استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، مازندران، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، جنوب کرمان، گیلان، گلستان و هرمزگان به روی صحنه خواهد رفت.

استان گلستان با ۳۴ اجرا، آذربایجان شرقی ۲۰، کرمانشاه ۱۸، خراسان شمالی ۱۴، زنجان ۱۲، هرمزگان ۱۲، جنوب کرمان ۱۱، کهکیلویه بویراحمد ۱۱، مازندران ۸، همدان ۶، بوشهر ۶، البرز۵، لرستان ۵ و گیلان با ۴ اجرای صحنه‌ای میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ ماه تا سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد. جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی از برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

اخبار مرتبط:

پوستر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

مجموعه فرهنگی عباس‌آباد میزبان جشنواره موسیقی فجر

فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

انتشار فراخوان سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

عضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه