رفتن به بالا
  • شنبه - 8 بهمن 1401 - 09:48
  • کد خبر : ۱۳۷۶۳
  • چاپ خبر : اجرای موسیقی مقامی، نواحی و پاپ در جدول اجراهای جشنواره فجر

اجرای موسیقی مقامی، نواحی و پاپ در جدول اجراهای جشنواره فجر

محمود سالاری گفت: متأسفانه یک عده در فضای مجازی اخلاق را رعایت نمی‌کنند باعث بی‌ادبی و بی‌حرمتی به هنرمندان می‌شوند طبیعتاً ما برای حفظ حرمت هنرمندان جدول را تابه‌حال اعلام نکردیم، اما امسال در جشنواره شاهد حضور هنرمندان انواع موسیقی مخاطبان خواهند بود. سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین […]

محمود سالاری گفت: متأسفانه یک عده در فضای مجازی اخلاق را رعایت نمی‌کنند باعث بی‌ادبی و بی‌حرمتی به هنرمندان می‌شوند طبیعتاً ما برای حفظ حرمت هنرمندان جدول را تابه‌حال اعلام نکردیم، اما امسال در جشنواره شاهد حضور هنرمندان انواع موسیقی مخاطبان خواهند بود.

سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر درباره برپایی جشنواره موسیقی فجر گفت: این جشنواره در تاریخ ۲۷ بهمن تا ۳ اسفندماه برپا می‌شود. علت دیرهنگام بودنش نسبت به سایر جشنواره‌های فجر این است که تداخلی با جشنواره های فیلم، تئاتر و تجسمی نداشته باشد. خوشبختانه فراخوان اعلام و آثار بخش نهایی انتخاب شد.

او در ادامه درباره جدول اجرایی گروه‌های موسیقی و حضور هنرمندان گفت: موسیقی مقامی و نواحی جلوه پرشور خواهد داشت و ما در این تاریخ می‌بینیم که موسیقی و هنرمندان چقدر در کشور ما چشمه هنرشان زایا و بالنده است.

او در پاسخ به این سؤال که بخش پاپ جشنواره موسیقی به چه صورتی برپا خواهد شد، گفت: هرساله باب این بوده که بخش پاپ در بخش غیر مسابقه باشد. امسال نیز به همین‌ شکل است.

سالاری تاکید کرد: هنرمندان پاپ ما در جشنواره هستند. یکی از دلایلی جدول را اعلام نکردیم این است که متأسفانه یک عده در فضای مجازی اخلاق را رعایت نمی‌کنند و باعث بی‌ادبی و بی‌حرمتی به هنرمندان می‌شوند. طبیعتا ما برای حفظ حرمت هنرمندان جدول را اعلام نمی‌کنیم. اما امسال در جشنواره شاهد حضور هنرمندان انواع موسیقی مخاطبان خواهند بود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط:

انتشار فراخوان سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

جشنواره‌های فجر قوی‌تر از گذشته برگزار خواهد شد

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه