رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 08:51
  • کد خبر : ۱۳۶۹۵
  • چاپ خبر : معرفی مدیران ارکسترها و هماهنگی موسیقی و سرود رسانه ملی

معرفی مدیران ارکسترها و هماهنگی موسیقی و سرود رسانه ملی

در جلسه شورای مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی دفتر شعر و موسیقی و سرود، در جلسه شورای مدیران این دفتر که با حضور علیرضا قزوه و […]

در جلسه شورای مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر شعر و موسیقی و سرود، در جلسه شورای مدیران این دفتر که با حضور علیرضا قزوه و جمعی از مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود برگزار شد، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود معاونت صدا معرفی شدند.

در این جلسه رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود با تاکید بر اینکه رادیو به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین رسانه ها در حوزه پخش موسیقی است ابراز امیدواری کرد حضور صفایی که دارای تجربیات زیادی در بخش‌های مختلف رادیو است بتواند منجر به اتفافات مثبتی در این حوزه شود.

وی تاکید کرد: آرشیو دفتر موسیقی گنجینه عظیمی از آثار موسیقایی است که یکی از برنامه‌های فعلی این حوزه بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت این آثار و تلفیق آن با سامانه آرشیو رادیوست.

تعامل و ارتباط سازنده با تهیه‌کنندگان و عوامل پخش، تسریع در فرایند بررسی آثار، گسترش هماهنگی بین دفتر شعر و موسیقی و سرود با معاونت صدا و شبکه‌های رادیویی از دیگر مطالبات قزوه بود که در این جلسه مطرح شد.

علیرضا قزوه همچنین با اشاره به قدمت و جایگاه ویژه ارکستر سمفونیک صداوسیما، تلاش در جهت تقویت این ارکستر، توجه ویژه به مطالبات عوامل و نوازندگان، نوسازی سازها و حضور قدرتمندانه‌تر در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری را از مهمترین انتظارات خود از مدیریت جدید دانست.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی و آشنایی مهیار مهرآذر با حوزه موسیقی و ارتباط مستمر با هنرمندان این حوزه، ابراز امیدواری کرد با حضور مهرآذر، شاهد تحولات مثبتی در مدیریت و اجرای ارکسترها باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

کارهای مهم ارکستر صداوسیما در سال جدید

اجرای ارکستر سمفونیک صداوسیما برای «مرد میدان»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه