رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 دی 1401 - 08:37
  • کد خبر : ۱۳۶۵۶
  • چاپ خبر : کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد

کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد

کنسرت موسیقی امید جهان خواننده موسیقی پاپ با اجرای قطعات شاد و ریتمیک شور و هیجان مخاطبان را پس از ماه‌ها به تالار وحدت بازگرداند. تالار وحدت ۲۶ دی ماه در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، میزبان کنسرت موسیقی امید جهان یکی از خوانندگان موسیقی پاپ بود، این برنامه نخستین رویدادی بود که پس از […]

کنسرت موسیقی امید جهان خواننده موسیقی پاپ با اجرای قطعات شاد و ریتمیک شور و هیجان مخاطبان را پس از ماه‌ها به تالار وحدت بازگرداند.

تالار وحدت ۲۶ دی ماه در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، میزبان کنسرت موسیقی امید جهان یکی از خوانندگان موسیقی پاپ بود، این برنامه نخستین رویدادی بود که پس از حدود پنج ماه تعطیلی کنسرت‌های موسیقی به دلیل ایام سوگواری و ناآرامی اخیر در کشور برگزار شد و با اجرای قطعاتی شاد و ریتمیک از آثار فولکلور شور و هیجان خاصی را در میان مخاطبان ایجاد کرد.

امید جهان جزو خوانندگانی است که با انتخاب قطعات شاد و ریتمیک از تمامی اقوام و گویش‌های ایرانی توانسته است جایگاه خوبی را میان مخاطبان کسب کند.

این خواننده با همراهی نوازندگان موسیقی نواحی قطعاتی از موسیقی محلی و اقوام را اجرا کرد که بیشترین قطعات این کنسرت از موسیقی جنوب کشور بود.

قطعاتی همچون «بی‌قرارم»، «دلبر»، «وله وله وله وله ها»، «جومه نارنجی»، «سهلم سهیلو»، «یمبو سالا»، «هله یدانه»، «هییک» را با لهجه‌های آذری، عربی، جنوبی اجرا کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

عادل دریس یاری (نی انبان)، اسماعیل آزاد (کیبورد)، کیارش سخایی (درام)، مصطفی دولتی و محمدرضا بهروز (گیتار)، مهدی محبی (ویلن)، وحید بحرینی (سازهای کوبه‌ای)، حسین صالحی (دایره زنگی)، حمزه مقدم (تومبا) و محمدرضا مقدم (ضرب و تمپو) نوازندگان این اجرا بودند.

با توجه به برگزاری امید جهان در تالار وحدت و اجرای پرواز همای در قالب برنامه «سربازنامه»، می‌توان امیدوار بود که شاهد برگزاری برنامه‌های موسیقایی دیگری تا قبل از جشنواره موسیقی فجر باشیم و سالن‌ها و مراکز فرهنگی هنری به رونق گذشته خود بازگردند.

منبع: ایرنا
اخبار مرتبط:

ماجرای ورود امید جهان به صنعت موسیقی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه