رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 دی 1401 - 14:36
  • کد خبر : ۱۳۵۵۴
  • چاپ خبر : انتشار نماهنگ «پیمان جاویدان» به مناسبت شهادت سردار دل ها

انتشار نماهنگ «پیمان جاویدان» به مناسبت شهادت سردار دل ها

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «پیمان جاویدان» منتشر شده است. به گزارش خبرآوا، در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «پیمان جاودان»، تولید مشترک گروه‌های سرود نسیم صبای لردگان و بچه‌های آسمان اصفهان با شعری از احمد رفیعی وردنجانی و آهنگسازی مهدی نظری منتشر […]

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «پیمان جاویدان» منتشر شده است.

به گزارش خبرآوا، در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «پیمان جاودان»، تولید مشترک گروه‌های سرود نسیم صبای لردگان و بچه‌های آسمان اصفهان با شعری از احمد رفیعی وردنجانی و آهنگسازی مهدی نظری منتشر شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در کرمان چشم به جهان گشود. پس از انقلاب اسلامی ایران، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان با شروع جنگ ایران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.

وی در دوره‌ای فرماندهی سپاه آذربایجان غربی را بر عهده داشت. شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۶۰ با حکم فرمانده وقت سپاه پاسداران، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد. وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بود.

سردار پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ ش، به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی ایران هدایت می‌شدند. او تا قبل از انتصاب به فرماندهی سپاه قدس، با باندهای قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران و افغانستان می‌جنگید.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

می توانید این نماهنگ را مشاهده نمایید:

اخبار مرتبط:

انتشار نماهنگ «سحرِ تماشا» برای سالگرد شهادت سردار دلها

انتشار نماهنگ «قاسم آباد» به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

انتشار نماهنگ «دنیا دلتنگ است» برای پاسداشت شهید سلیمانی

تقدیم دو اجرای جشنواره موسیقی فجر به شهید قاسم سلیمانی

وزیر ارشاد در دیدار با مجید انتظامی از ساخت اثر درباره شهید قاسم سلیمانی گفت

برگزاری همنوایی گروه‌های سرود برای حاج قاسم

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه