رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 دی 1401 - 09:09
  • کد خبر : ۱۳۵۳۴
  • چاپ خبر : انتشار نماهنگ «قاسم آباد» به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

انتشار نماهنگ «قاسم آباد» به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

مرکز موسیقی مأوا در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «قاسم آباد» را با حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد. به گزارش خبرآوا، نماهنگ «قاسم آباد» عنوان یکی از تازه‌ترین نماهنگ‌های منتشر شده توسط مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) است که در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم […]

مرکز موسیقی مأوا در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «قاسم آباد» را با حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش خبرآوا، نماهنگ «قاسم آباد» عنوان یکی از تازه‌ترین نماهنگ‌های منتشر شده توسط مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) است که در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است.

این نماهنگ که شعر آن با حال و هوایی متفاوت و حضور تعدادی از بازیگران نوجوان منطقه جنوب کشور پیش روی مخاطبان قرار گرفته، با تهیه کنندگی اسماعیل معنوی تهیه شده است. امید متحج کارگردان، حامد فلاحی راد شاعر و سیدصادق آتشی آهنگساز این نماهنگ هستند.

نماهنگ «قاسم آباد» با حمایت مرکز موسیقی مأوا، توسط بنیاد مکتب حاج قاسم و با مدیریت تولید موسسه «آب و آئینه» تهیه شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

می توانید این نماهنگ را مشاهده نمایید:

اخبار مرتبط:

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه