رفتن به بالا
  • شنبه - 10 دی 1401 - 10:05
  • کد خبر : ۱۳۵۰۴
  • چاپ خبر : گروههای نامزد جایزه هنری سرود «روایت سرباز» انتخاب شدند

گروههای نامزد جایزه هنری سرود «روایت سرباز» انتخاب شدند

دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» گفت: با جمع‌بندی آرای هیات مشاور و انتخاب، هفت گروه برای شرکت در آیین اختتامیه این رویداد هنری انتخاب شدند. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، محمدهادی خاکی اظهار داشت: پس از بررسی ۵۵ اثر مرتبط با سردار دل‌ها از ۳۴ گروه […]

دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» گفت: با جمع‌بندی آرای هیات مشاور و انتخاب، هفت گروه برای شرکت در آیین اختتامیه این رویداد هنری انتخاب شدند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، محمدهادی خاکی اظهار داشت: پس از بررسی ۵۵ اثر مرتبط با سردار دل‌ها از ۳۴ گروه سرود سراسر کشور، گروه‌های برگزیده برای شرکت در مراسم پایانی انتخاب شدند.

وی افزود: این ۵۵ اثر دریافتی توسط هیئت انتخاب؛ حسن ریاحی، هادی آرزم و سیدمحمد میرزمانی، از اساتید پیشکسوت موسیقی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت هفت اثر منتخب برای دریافت دومین جایزه هنری بنیاد رودکی به دبیرخانه رویداد معرفی شدند.

خاکی بیان کرد: این گروه‌ها روز یکشنبه ۱۱ دی ساعت ۱۸ در رویداد سرود «روایت سرباز» در تالار وحدت آثار خود را اجرا می‌کنند.

دومین جایزه هنری بنیاد رودکی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به موضوع سرود اختصاص یافته است.

این رویداد هنری با همکاری بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شد.

اخبار مرتبط:

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه