رفتن به بالا
  • شنبه - 10 دی 1401 - 10:41
  • کد خبر : ۱۳۵۰۷
  • چاپ خبر : «نگین سلیمانی»، پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها

«نگین سلیمانی»، پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها

مراسم بزرگداشت سومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از اهالی شعر و موسیقی در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار می شود. رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما گفت: مراسم بزرگداشت سومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «نگین سلیمانی» با حضور جمعی از اهالی شعر و موسیقی و […]

مراسم بزرگداشت سومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از اهالی شعر و موسیقی در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار می شود.

رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما گفت: مراسم بزرگداشت سومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «نگین سلیمانی» با حضور جمعی از اهالی شعر و موسیقی و سایر ارادتمندان آن شهید روز شنبه دهم دی ماه در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار می شود.

دکتر علیرضا قزوه با اشاره به نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از هشت سال دفاع مقدس تا جبهه مقابله با استکبار جهانی، ایشان را الگوی شایسته ای برای نسل امروز دانست که لازم از با زبان شیوای هنر نسبت به معرفی ابعاد شخصیتی و حماسه‌های این سردار بزرگ پرداخت.

رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود با اشاره به تولیدات موسیقایی انجام شده در رثای این مجاهد بی بدیل جهان اسلام گفت: در آستانه سومین سالگرد عروج سردار سلیمانی دفتر شعر و موسیقی و سرود با همکاری مکتب سلیمانی، معاونت استان‌ها و اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برنامه «نگین سلیمانی» نجوای شاعرانه نغمه‌ها و آواها در رثای سردار دلها را با حضور هنرمندان متعهد عرصه شعر و موسیقی روز شنبه دهم دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌کند.

اجرای ارکستر سمفونیک صداوسیما و گروه محلی مراکز استان‌ها، شعر خوانی توسط شاعران برجسته و اجرای موسیقی حماسی از مهمترین بخش‌های این مراسم است که با حضور رییس سازمان صداوسیما، مدیران، کارشناسان و کارکنان رسانه ملی، اهالی هنر، شاعران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط:

برگزاری همنوایی گروه‌های سرود برای حاج قاسم

مهلت ارسال آثار به رویداد سرود «روایت سرباز» تمدید شد

برگزاری نشست خبری رویداد ملی هنری «جان فدا»

گروههای نامزد جایزه هنری سرود «روایت سرباز» انتخاب شدند

انتشار نماهنگ «دنیا دلتنگ است» برای پاسداشت شهید سلیمانی

تقدیم دو اجرای جشنواره موسیقی فجر به شهید قاسم سلیمانی

وزیر ارشاد در دیدار با مجید انتظامی از ساخت اثر درباره شهید قاسم سلیمانی گفت

انتشار نماهنگ «سحرِ تماشا» برای سالگرد شهادت سردار دلها

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه