رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 11:03
  • کد خبر : ۱۳۳۰۶
  • چاپ خبر : میلاد کیایی حال موسیقی را خوب نمی داند

میلاد کیایی حال موسیقی را خوب نمی داند

میلاد کیایی نوازنده سنتور و موسیقیدان از وضعیت موسیقی ایران گفت. میلاد کیایی نوازنده سنتور و آهنگساز درباره وضعیت موسیقی در این روزها گفت: متاسفانه موسیقی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و هنرمندان اصلا حال و حوصله خلق اثر ندارند. زیرا شرایط برای انتشار آثار موسیقی مهیا نیست و هنرمندان در بیشتر مواقع ضرر […]

میلاد کیایی نوازنده سنتور و موسیقیدان از وضعیت موسیقی ایران گفت.

میلاد کیایی نوازنده سنتور و آهنگساز درباره وضعیت موسیقی در این روزها گفت: متاسفانه موسیقی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و هنرمندان اصلا حال و حوصله خلق اثر ندارند. زیرا شرایط برای انتشار آثار موسیقی مهیا نیست و هنرمندان در بیشتر مواقع ضرر می کنند.

این نوازنده بیان کرد: از چندین سال پیش در جلسات مختلف پیشکسوتان از شرایط بد موسیقی گفتند ولی هیچ گوش شنوایی وجود نداشت که جلوی آسیب را بگیرد در نتیجه امروز شاهد این هستیم که موسیقی در حال نابودی است.

کیایی افزود: هنرمند در تمامی دنیا محترم است و مسئولان موظف هستند شرایطی فراهم کنند تا هنرمند در امنیت فکری و شغلی اثر خلق و منتشر کند.

وی تاکید کرد: آثاری که امروزه می شنویم یک بار مصرف هستند و اصلا موسیقی اصیل ایرانی نیستند. موسیقی ایرانی همیشه انسان را به تفکر وادار می کند ولی موسیقی هایی که امروزه منتشر می شود نه تنها جوانان را به تفکر وادار نمی کند بلکه ذهنیت آن ها را به‌هم می ریزد.

این هنرمند عنوان کرد: مسئولان و نهادهای فرهنگی یا از جنس هنر نیستند یا نمی دانند که چطور شرایط را ساماندهی کنند که هنر پر و بال بگیرد و شکوفا شود.

وی در پایان گفت: به نظر من بهتر است از حضور پیشکسوتان در جلسات استفاده کنند تا با تجربه ای که دارند بتوانند راه حلی برای مشکلات پیدا کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط:

رونمایی از آلبوم «در عشق زنده باید»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه