رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 10:54
  • کد خبر : ۱۳۳۰۳
  • چاپ خبر : مافیای موسیقی مامور شده‌ فرهنگ ما را نابود کند
محمد گلریز
محمد گلریز:

مافیای موسیقی مامور شده‌ فرهنگ ما را نابود کند

محمد گلریز خواننده موسیقی سنتی و پاپ درباره وضعیت این روزهای موسیقی و کارهای جدیدش گفت. محمد گلریز خواننده موسیقی سنتی و پاپ از برنامه ها و آثار جدید خبر داد و گفت: برای هفته بسیج دو برنامه در اصفهان داشتیم که در تدارک و برنامه ریزی برای اجرا در شهرهای دیگر هستیم. همچنین چند اثر […]

محمد گلریز خواننده موسیقی سنتی و پاپ درباره وضعیت این روزهای موسیقی و کارهای جدیدش گفت.

محمد گلریز خواننده موسیقی سنتی و پاپ از برنامه ها و آثار جدید خبر داد و گفت: برای هفته بسیج دو برنامه در اصفهان داشتیم که در تدارک و برنامه ریزی برای اجرا در شهرهای دیگر هستیم. همچنین چند اثر جدید برای رادیو و تلویزیون دارم که پس از مراحل نهایی منتشر می شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: یک سرود عرفانی و حماسی برای سریال «آزادی مشروط» با عنوان «امداد» اجرا کردم که قرار است در یکی از قسمت های این سریال پخش شود و درباره کرونا و کمک به همنوعان است. این سریال هر شب از شبکه یک به کارگردانی مسعود ده نمکی پخش می شود.

وی درباره وضعیت موسیقی تاکید کرد: متاسفانه موسیقی ایرانی و ملی ما با اینکه قدمت چند هزار ساله دارد ولی در چند سال اخیر مورد بی مهری هنرمندان و مسئولان قرار گرفته است. کشورهای دیگر از پتانسیل موسیقی ایرانی ما استفاده می کنند ولی در کشور خودمان مهجور واقع شده است.

این هنرمند خاطرنشان کرد: شعر و ملودی که امروزه در موسیقی استفاده می شود، محتوایی ندارد و سبب شده است افکار جوانان ما به انحراف کشیده شود. در سال های اخیر موسیقی عرفانی خوب نداشتیم و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند و این نوع موسیقی ها بیشتر ارایه شود.

گلریز عنوان کرد: هنرمندان باید بیشتر زمان بگذارند و برای انتشار هر اثر تحقیق کنند زیرا ما باید گوش مخاطبان را به شنیدن موسیقی خوب عادت دهیم.

وی در پایان گفت: سوال مهم این است که چرا مسئولان اجازه پخش این نوع موسیقی ها را می دهند؟ متاسفانه دلالان و تهیه کننده های موسیقی شرایط را برای هنرمندان سخت کرده اند و بهتر است بگوییم از هنرمندان موسیقی بهره کشی می کنند. یک عده مافیای موسیقی هستند و مامور شده اند که فرهنگ و هنر ما را نابود کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط:

گلایه محمد گلریز از به زیر صفر رسیدن تولیدات خوب موسیقی انقلابی

محمد گلریز: نهضت عاشورا یعنی عزت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه